اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد

سانحه دریایی برای هموطنان در مسیر دیلم ـ کویت/ یک کشته و یک مفقود

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از کشته و مفقود شدن یک نفر همچنین نجات یافتن 5 نفر در حادثه دریایی امروز خبر داد.

سانحه دریایی برای هموطنان در مسیر دیلم ـ کویت/ یک کشته و یک مفقود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر این سانحه دریایی دو لنج مجموعاً با 7 نفر سرنشین، در مسیر دریایی دیلم ـ کویت در حال تردد بوده‌اند که در 15 مایلی شمال غرب سکوهای نفتی نوروز، بر اثر آبگرفتگی دچار سانحه شده و غرق شدند.

ابراهیم‌زاده افزود: با توجه به اعلام مالک یکی از شناورها به مراکز جستجو و نجات دریایی خارگ و دیلم، بلافاصله هماهنگی‌‎های لازم با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، استان‌های هم‌جوار و کشورهای همسایه صورت گرفت و عملیات امداد و نجات از هوا و دریا آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر 5 نفر از سرنشینان این دو فروند موتور لنج نجات یافته‌اند و متاسفانه جسد یکی از خدمه شناورهای مذکور کشف و به مسئولان ذیربط در بندر گناوه تحویل شده است.

ابراهیم‌زاده در پایان اظهار داشت: عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن از فرد مفقود شده این سانحه دریایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول