اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

بیش از 34 درصد بودجه‌های کشور به صورت شناور است

استاندار لرستان گفت: بیش از 34 درصد بودجه‌های کشور به صورت شناور است.

بیش از 34 درصد بودجه‌های کشور به صورت شناور است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه پیگیری ردیف‌های اعتباری سال 92 دستگاه‌های اجرایی لرستان اظهار کرد: در حالی که بودجه سال 93 در دستورکار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، به همین منظور پیگیری و چانه‌زنی بیشتر مسئولان اجرایی لرستان می‌تواند در افزایش این بودجه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 34 درصد بودجه‌های کشور به صورت شناور است، گفت: مدیران اجرایی لرستان باید با رایزنی و پیگیری مستمر از وزارتخانه‌های مربوطه خود نسبت به جذب اعتبارات در این راستا اقدام کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: پیگیری جدی مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات بسترهای لازم رشد و شکوفایی استان را فراهم می‌کند.

این مقام ارشد لرستان با بیان اینکه استان لرستان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است که با جذب اعتبارات می‌توان زمینه رشد و توسعه آن را فراهم کرد، گفت: باید پس از تقدیم لایحه بودجه سال 93 جایگاه لرستان را بررسی و با رایزنی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان برای اخذ ردیف‌های اعتباری بیشتر در حوزه‌های مختلف استان تلاش کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه امکان افزایش بودجه براساس قدرت چانه‌زنی پس از ارائه لایحه بودجه نیز وجود دارد، اظهار کرد: باید از این فرصت به خوبی استفاده شود، تا در جمع‌بندی نهایی وضعیت استان لرستان با رشد خوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول