اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی بوشهر خبر داد

توقیف 2 شناور سعودی در خلیج فارس/ دستگیری 9 ملوان

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: دو شناور متجاوز متعلق به کشور عربستان سعودی در آب‌های حوزه استحفاظی استان بوشهر توقیف شد و 9 ملوان نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

توقیف 2 شناور سعودی در خلیج فارس/ دستگیری 9 ملوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی دریابانی بوشهر، قلندر لشکری اظهار داشت: دریابانی ناجا اجازه هیچ‌گونه فعالیت غیرمجاز به سودجویان و متخلفان را نخواهد داد.

وی در تشریح عملیات توقیف دو شناور سعودی گفت: روز گذشته دریابانان مستقر در آب‌های جنوب کشور با استفاده از تجهیزات الکتریکی و اپتیکی از حضور دو فروند شناور در آب‌های استحفاظی کشورمان در جنوب مطلع شدند.

لشکری خاطرنشان کرد: با حضور در محل مورد نظر، دریابانان با دو فروند شناور که با پرچم کشور عربستان در حال صیادی غیرمجاز در این منطقه بودند، روبه‌رو شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری 9 تن از ملوانان این دو شناور سعودی اظهار کرد: در انجام تحقیقات مشخص شد این 9 تن تبعه کشورهای مختلف بودند.

لشکری با اشاره به تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان در این شناور اضافه کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/66006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول