اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مطرح کرد

توجه به نیروی انسانی اولویت کاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: مبنای سیاست کاری در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر پایه توجه به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین دارایی و ثروت سازمان است.

توجه به نیروی انسانی اولویت کاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سلبعلی کریمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مراسم معارفه خویش با تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  به ایشان و با بیان مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی کاری اظهار داشت: ماموریت این شرکت به عنوان محور تولید گاز، تامین سوخت مصارف بخش خانگی و صنعتی و انجام تعهدات تکلیفی است.

وی در رابطه با اهمیت منابع انسانی در پیشبرد و دستیابی به تعهدات تولید خاطرنشان کرد: روش انجام کار و پیشبرد آن توجه به منابع انسانی است و این امر با ثبات سازمانی، امنیت شغلی، تکریم نیروی انسانی و پاسخگویی به مطالبات آنها میسر می‌شود.

کریمی از غربالگری پروژه‌ها و تفویض اختیار به مدیران و شرکت‌های تابعه به عنوان اولویت‌های دیگر این شرکت یاد کرد و افزود: در مرحله توسعه طرح و پروژه‌ها، غربالگری در دستور کار توسعه پروژه‌هایی که به صورت یک مجموعه است، متمرکز است و در راستای تفویض اختیارات مدیریتی نیز حداکثر اختیارات به مدیران و شرکت‌های تابعه واگذار می‌شود. 

کریمی با اشاره به فرصت یک ماهه‌ای که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به وی برای ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های شرکت تفویض کرده است، گفت: در این مورد نیز کارگروه ویژه‌ای تشکیل می‌دهیم که در آن باید به همه مسائل شرکت از جمله مطالبات و نیازهای کارمندان توجه ویژه‌ای شود.

وی تولید کنونی شرکت نفت مناطق مرکزی را در سطح مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: تولید این شرکت باید تولید پایدار باشد، یعنی زمانی که یک چاه از مدار خارج شد به سرعت باید جایگزین و جبران شود.

کریمی در پایان با خطاب قرار دادن مدیر منابع انسانی و رئیس روابط عمومی این شرکت بر لزوم رسیدگی به مطالبات و امور کارمندان تأکید کرد.

انتهای پیام/66006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول