اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم خبر داد

تشکیل کمیته نیروی انسانی در مجتمع پتروشیمی جم

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم از تشکیل کمیته نیروی انسانی در مجتمع پتروشیمی جم خبر داد.

تشکیل کمیته نیروی انسانی در مجتمع پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد یاردفتری صبح امروز در نشست مسئولان پتروشیمی جم اظهار داشت: مجموعه پتروشیمی جم در سال‌جاری در مسیر رشد و توسعه اقدامات ارزنده‌ای در تمام عرصه‌ها به‌ویژه در ساماندهی نیروی انسانی داشته است.

وی افزود: همه مجموعه‌های این مجتمع در راستای توسعه پتروشیمی گام برمی‌دارند و برای موفقیت این مجموعه تلاش می‌کنند.

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم از تشکیل کمیته نیروی انسانی در مجتمع پتروشیمی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته نیروی انسانی نویدبخش تحول در ارائه خدمات و نیز راهبری بهینه نیروی انسانی در پتروشیمی جم محسوب می‌شود.

یاردفتری هدف از تشکیل کمیته نیروی انسانی را اهمیت موضوع نیروی انسانی و نقش تعیین کننده آن در تحقق اهداف سازمانی و همچنین ضرورت طراحی و تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی در حوزه منابع انسانی شرکت بیان کرد.

وی اظهار داشت: در احکام صادره از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، توسعه نگاه راهبردی و کارشناسی، نسبت به تدوین سیاست‌های مرتبط با حوزه نیروی انسانی شرکت با محوریت قانون کار و سایر اسناد بالا دستی منطبق با قانون مدنظر قرار گرفته است.

این مسئول همچنین با اشاره به رویکرد مثبت هاشم‌زاده مدیر عامل جدید پتروشیمی جم و تاکید وی بر امور مرتبط با نیروی انسانی افزود: تشکیل این کمیته نویدبخش تحول در ارائه خدمات و نیز راهبری بهینه نیروی انسانی در پتروشیمی جم محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با اولویت‌بندی، مسائل حوزه نیروی انسانی بررسی و در راستای تسهیل کردن مطالبات حوزه نیروی انسانی گام برمی‌داریم.

یاردفتری با بیان تشکیل نخستین جلسه کمیته نیروی انسانی با حضور مدیرعامل شرکت و تعریف چارچوب‌های لازم در این کمیته افزود: در همین راستا همچنین کمیته‌های فرعی حقوق و دستمزد، جذب و ساماندهی نیروی انسانی، فرهنگی رفاهی و ورزشی و نیز ماموریت‌ها، سفرها و همایش‌ها برای اجرای برنامه‌های مرتبط تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول