اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی‌وحرفه‌ای بابلسر و فریدنکنار:

توسعه اقتصادی با تربیت نیروی انسانی میسر می‌شود

رئیس فنی‌وحرفه‌ای شهرستان بابلسر و فریدنکنار گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در صنعت کشور توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

توسعه اقتصادی با تربیت نیروی انسانی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسن سوادکوهی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان فنی‌وحرفه‌ای شهرستان بابلسر اظهار داشت: در دنیای امروز آموزش زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور بوده و سرمایه‌گذاری کلان در هر جامعه‌ای به این بخش اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در صنعت کشور توسعه اقتصادی را به همراه دارد، افزود: کسب تخصص و مهارت تجربه مفیدی است که موجب اشتغالزایی و درآمدزایی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مرکز آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای که عرضه کننده انواع آموزش‌های مهارتی،خدماتی و فنی است می‌تواند نقش ارزنده‌ای در طراحی و اجرای دوره آموزشی داشته و خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به متقاضیان و جویندگان کار ارائه دهد.

رئیس فنی‌وحرفه‌ای شهرستان بابلسر اضافه کرد: همچنین توجه به آموزش‌ها و توسعه آن باعث بالا رفتن دانش فنی افراد جامعه شده در نتیجه باعث کاهش خسارت ناشی از عدم اطلاع از نحوه کارکرد ابزار و لوازم می‌شود.

سوادکوهی در ادامه با بیان اینکه ساخت و تجهیز امور اداری این ساختمان یکی از دغدغه‌های ما بوده است،افزود: با همکاری خوب مسئولان شهرستان و استان توانستیم این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/86010/ح/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول