اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد

افتتاح مهمانسرای کمپ پازنان 2 در نیمه نخست سال 93

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از افتتاح مهمان‌سرای کمپ پازنان دو در نیمه نخست سال 93 خبر داد.

افتتاح مهمانسرای کمپ پازنان 2 در نیمه نخست سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بی‍‍ژن محمودیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: روزانه حدود 350 نفر از کارکنان شاغل در کارخانه‌های گاز و گاز مایع 900، واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی پازنان دو و ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز پازنان دو و منطقه تفکیک و همچنین کارکنان مأموریتی برای انجام کارهای مختلف تعمیراتی و عملیاتی صنعت نفت به این منطقه اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: این پرسنل از مهمانسرای موجود در پازنان دو استفاده می‌کنند که این مهمانسرا از تعدادی کاروان فرسوده و مستعمل با عمر طولانی حدود 30 سال تشکیل شده است.

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به ضرورت و همچنین رعایت مسائل بهداشتی برای کارکنان این ناحیه، احداث یک باب مهمانسرا در این منطقه لازم و ضروری است.

محمودیان با تشریح بخش‌های در نظر گرفته شده برای این مهمان‌سرا بیان کرد: مهمانسرای پازنان دو با زیربنای کل 3 هزار و 270 مترمربع شامل 45 باب اتاق، رستوران مجزا با تجهیزات پخت غذا، کتابخانه، سردخانه، لابی، انبار، نانوائی، نمازخانه و سالن کنفرانس در این منطقه پیش‌بینی شده است.

رئیس امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: با افتتاح این مهمانسرا و سالن غذاخوری کارکنان مناطق عملیاتی پازنان دو پس از 30 سال از نعمت داشتن یک مجتمع رفاهی استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

محمودیان با بیان این‌که این پروژه تاکنون 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طرف مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران و امور مهندسی و ساختمان این شرکت در نیمه نخست سال امسال، پیشرفت این پروژه چشمگیر بوده است.

به گزارش فارس، منطقه عملیاتی پازنان دو یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق نفتی جنوب کشور بوده که با داشتن کارخانه‌های گاز و گاز مایع 900، بهره‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه تأسیسات گاز و منطقه تفکیک اهمیت بسزایی در تولید و صادرات نفت و میعانات گازی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارد.

انتهای پیام/82014/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول