اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان:

پروژه زیرگذر گچساران به غده‌ای سرطانی تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: متأسفانه پروژه زیرگذر گچساران به غده‌ای سرطانی و عذاب‌آور برای مردم این شهرستان تبدیل شده است.

پروژه زیرگذر گچساران به غده‌ای سرطانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس ار گچساران، محمود اسدپور صبح امروز در جریان بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از پروژه زیرگذر این شهرستان اظهار داشت: آغاز کننده طرح عمرانی زیرگذر گچساران، این پروژه را کاملا بدون مطالعه تهیه و تنظیم کرده است.

وی افزود: این طرح غیر کارشناسی بوده و بعد از آمدن شورای دور چهارم از هر کسی در خصوص این طرح سئوال کردیم، مسئولیت تهیه و تنظیم این پروژه را به گردن نگرفت.

اسدپور با تأکید بر این‌که ما بالاخره متوجه نشدیم چه کسی آغاز کننده این پروژه بوده است، ابراز کرد: پروژه زیرگذر گچساران بدون کارشناسی و کار مطالعاتی انجام شده و در حال حاضر نیز به غده‌ای سرطانی برای مردم گچساران تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: مردم گچساران بارها نارضایتی خود را از اجرای طولانی زیرگذر به شورای اسلامی اعلام کرده‌اند و هر روز از سرانجام این پروژه از ما سئوال می‌کنند.

اسدپور اذعان داشت: به نظر می‌رسد با اجرای این پروژه باز هم مشکلی از مشکلات شهر دوگنبدان برطرف نمی‌شود اما علی‌رغم این موضوع امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

انتهای پیام/82014/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول