اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در المپیاد ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران

شطرنج‌باز گچسارانی قهرمان المپیاد ورزشی جانبازان ایران شد

شطرنج‌باز جانباز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توانست قهرمانی هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران را کسب کند.

شطرنج‌باز گچسارانی قهرمان المپیاد ورزشی جانبازان ایران شد

ورزشکار جانباز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و قهرمان المپیاد ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران در شش رشته ورزشی در شهر محمودآباد برگزار شد.

محمدامین شبیبی که تنها نماینده ورزشی نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات بود، تصریح کرد: این المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور پرشور ورزشکاران جانباز سراسر کشور برگزار شده و از کیفیت بالایی برخوردار بود.

این جانباز شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: با قهرمانی در این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی جانبازان شرکت ملی نفت ایران، جواز حضور در رقابت‌های ورزشی وزارت نفت که بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود را کسب کردم.

شبیبی که پیش از این چندین قهرمانی رقابت‌های شطرنج وزارت نفت و مسابقات ورزشی جانبازان را نیز در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: شطرنج‌بازان نفت و گاز گچساران از سطح بالایی در میان ورزشکاران سایر شرکت‌های تابعه وزارت نفت برخوردار هستند.

وی تأکید کرد: در صورت حمایت مسئولان و اعزام به موقع ورزشکاران به رقابت‌های ورزشی وزارت نفت، افتخارآفرینی نمایندگان ورزشی گچساران بیش از پیش نمایان خواهد شد.

شبیبی ابراز داشت: با انجام تمرینات مستمر و یک برنامه منظم در کنار حمایت مسئولان، افتخار قهرمانی شطرنج وزارت نفت را نیز نصیب نفت و گاز گچساران خواهم کرد.

به گزارش فارس، هشتمین المپیاد فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولان شرکت ملی نفت ایران در شش رشته ورزشی، فوتسال، شنا، دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج با حضور بیش از 380 ورزشکار از شرکت‌های تابعه هفته گذشته با معرفی افراد برتر در مجموعه فرهنگی و ورزشی محمودآباد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول