اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

راه‌اندازی انجمن اسلامی بازار و اصناف در دهدشت

فرماندار کهگیلویه از راه‌اندازی انجمن اسلامی بازار و اصناف دهدشت با معرفی هشت عضو خبر داد.

راه‌اندازی انجمن اسلامی بازار و اصناف در دهدشت

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، اعضای انجمن اسلامی بازار و اصناف دهدشت معرفی شدند.

ابراهیم جعفری در این جلسه، تشکیل انجمن اسلامی بازاریان را دغدغه یک ساله خود و خواسته به حق مردم دهدشت دانست و اظهار داشت: هر چند این اقدام دیر صورت گرفت ولی با تلاش اتاق اصناف شهرستان، انجمن اسلامی بازاریان امروز با معرفی هشت نفر از افراد سرشناس و قابل اعتماد در سطح بازار معرفی و کار خود را آغاز خواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه، نشر فرهنگ اسلامی و ایجاد محیط سالم بین بازار و اصناف را از رویکردهای انجمن اسلامی بازاریان برشمرد و تصریح کرد: اعضای این انجمن نقش تأثیرگذاری در همسویی با مسئولان و مشارکت در امر اقتصادی بر عهده دارند.

جعفری حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و انقلاب را از دیگر رویکردهای انجمن اسلامی بازاریان خواند و افزود: یکپارچگی در اصناف و بازار و برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی و حضور گسترده در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با تشکیل این انجمن تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: اصناف و بازاریان انقلابی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون با برنامه‌ریزی و انسجام در راه اهداف والای انقلاب و نظام حرکت کرده و این مسیر را ادامه خواهند داد.

جعفری از انجمن اسلامی بازاریان به عنوان پشتیبان مسئولان در بسیاری از عرصه‌ها بویژه مسائل اقتصادی نام برد و با بیان اینکه اعضای این انجمن حلقه واصله بازار و سیستم اداری است، بیان داشت: انجمن اسلامی بازاریان در ایجاد بسترهای فرهنگی،و ترویج کسب و کار حلال نقش مؤثری در جامعه دارند.

به گفته جعفری انجمن اسلامی بازاریان در جلوگیری از کم‌فروشی، گرانفروشی و احتکار نیز می‌توانند به خوبی ایفای نقش کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود بیش از شش هزار صنف و کسبه در شهرستان، خواستار ساماندهی انجمن اسلامی بازاریان و تأثیرگذاری در سطح شهر دهدشت شد.

انتهای پیام/82016/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول