اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری رفسنجان:

خیران برای تامین آب بهداشتی روستاها وارد عمل شوند

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: مهم‌ترین زیرساخت روستا آب است که باید برای تامین آب بهداشتی روستاها خیران وارد عمل شوند.

خیران برای تامین آب بهداشتی روستاها وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی محمدی‌بهجت ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بر مراقبت مسئولان از کلاهبردارانی که خود را نسبت‌های نزدیک مسئولان تراز اول مملکت معرفی و تقاضای کمک می‌کنند، تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در برخی شهرستان‌ها این افراد موفق شده‌اند، پولی به جیب بزنند، زیرا مسئول مربوطه بدون تحقیق پول به کارت آن شخص واریز کرده، لذا می‌طلبد هر گونه موردی در این زمینه به حراست اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان به دستگاه‌های مرتبط به ستاد بحران اشاره و خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها همواره آمادگی لازم برای برخورد با حوادث احتمالی را داشته باشند.

وی در ادامه به کسب رضایت شهروندان و ارباب‌رجوع از سوی مسئولان تاکید و بیان کرد: در قبال اشتباهات احتمالی از مردم عذرخواهی کنید.

محمدی‌بهجت به برگزاری ستاد بزرگداشت 9 دی اشاره و ابراز داشت: این روز حماسی، روز بصیرت و تجلیل میثاق با ولایت است و باید گرامی داشته شود.

وی به جذب خیران و سوق دادن به سمت زیرساخت‌های روستاها اشاره و تاکید کرد: مهمترین زیرساخت روستا آب است که باید برای تامین آب بهداشتی روستاها خیران وارد عمل شوند و از ساختن مدرسه‌ای که بلا استفاده است، خودداری شود.

وی نداشتن آب را موجب مهاجرت به شهر و خالی شدن روستا از سکنه عنوان و خاطرنشان کرد: تابستان امسال 90 درصد حجم کاری فرمانداری بحث مشکلات آب بهداشتی روستاها بود که باید خیرانی که علاقه‌مند به کمک هستند به این سمت جهت‌دهی شوند.

انتهای پیام/80016/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول