اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 250 برنامه فرهنگی در روستاهای کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 250 برنامه فرهنگی در روستاهای کنگان خبر داد.

اجرای 250 برنامه فرهنگی در روستاهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست فعالان فرهنگی دینی کنگان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی از اولویت‌های این نهاد در سال‌جاری است.

وی از اجرای 250 برنامه فرهنگی در روستاهای کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امسال 250 برنامه فرهنگی در روستاهای کنگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اهدا 2500 بسته فرهنگی از ابتدای سال 92 تاکنون در این شهرستان خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: مهم‌ترین رسالت دین، ایجاد انگیزه فراطبیعی در میان انسان‌ها و جهت‌دهی صحیح به تلاش‌های روزانه به طوری که علاوه بر تأمین نیازهای روزمره زندگی به هدفمندی و تلاش برای دستیابی به مقصود هستی اقدام کند.

وی ابراز داشت: در فرهنگ اسلامی تمام دانش‌های مورد نیاز برای زندگی بشری دارای اهمیت و توصیه شده که به مقدار لازم و نیاز جامعه، مردم برای فراگیری آن اقدام کنند و از آن به واجب کفایی تعبیر شده است.

اهرمی رشد فزاینده علمی، خلاقیت و آزاد اندیشی علمی، دانش‌پژوهی، ترویج روحیه نقادی، انتقاد‌پذیری، تسهیل دستیابی به منابع علمی و اطلاعات، تقویت ایمان و غیرت دینی، رشد اخلاق اسلامی و تهذیب نفس و مقابله با تهاجمات فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف اهداء بسته‌های فرهنگی یاد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: این اداره در راستای بصیرت‌افزایی دینی و افزایش و ارتقاء سطح بینش علمی و اعتقادی مردم توانسته است با اهدا 2 هزار و 500 بسته فرهنگی متنوع شامل کتاب، سی دی، مجلات و نشریات ارسالی از مرکز به این خواسته، جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول