اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

یک میلیون و 950 هزار مسافر خروجی از پایانه‌های شهر قزوین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: تعداد کل مسافران خروجی از پایانه‌های شهر قزوین از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 950 هزار نفر بوده است.

یک میلیون و 950 هزار مسافر خروجی از پایانه‌های شهر قزوین

حسن شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تشریح عملکرد امسال سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اظهار داشت: به طور میانگین روزانه هفت هزار و 700 نفر تعداد مسافران خروجی از پایانه آزادگان و پایانه غرب بوده است.

وی با بیان اینکه سهم سفرهای برون شهری به شیوه‌های مختلف از پایانه‌ها انجام می‌شود، متذکر شد: 84 درصد از این سفرها با اتوبوس، شش درصد مینی‌بوس و 10 درصد سواری کرایه در سال جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین یادآور شد: تعداد کل مسیرهای اتوبوسرانی برون شهری از مبدأ شهر قزوین 12 شهر است.

شعبانی با بیان اینکه از ابتدای امسال 20 هزار نفر با 510 دستگاه اتوبوس به عتبات عالیه اعزام شدند و به 120 نفر کمک بلاعوض به مسافران در راه مانده پرداخت شده است، بیان کرد: تحقق این مهم از جمله برنامه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بوده است.

وی به پروژه‌ها و اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: تملک هشت هزار مترمربع زمین در شرق پایانه آزادگان در راستای طرح توسعه و احداث و تجهیز سالن ورزشی در سالن انتظار پایانه مسافربری برای رانندگان و کارکنان شرکت‌های مسافربری از جمله پروژه‌های سازمان یاد شده در سال جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: ساماندهی و تفکیک سکوهای سوار شدن و تخلیه مسافران در پایانه آزادگان و بهسازی و زیباسازی ساختمان‌ها و محیط‌های ترمینالی و ساماندهی فضاهای سبز از دیگر پروژه‌های این سازمان بوده است.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول