اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

13 آژانس مسافربری قزوین تجمیع شد

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تجمیع 13 آژانس مسافربری این شهر در قالب یک شرکت خبر داد.

13 آژانس مسافربری قزوین تجمیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کاشی‌پزها عصر امروز به مناسبت 26 آذر (روز حمل و نقل) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آژانس مسافربری شهر قزوین تجمیع و در قالب نخستین شرکت مسافربری این شهر روز گذشته افتتاح شد.

وی افزود: این شرکت با 60 دستگاه خودرو کار خود را آغاز کرد که تا پایان هفته به یکصد دستگاه می‌رسد و بناست حداکثر تعداد خودروهای آن 300 دستگاه باشد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه پیش از افتتاح این شرکت تعداد آژانس های شهر 126 مورد بود و هم‌اکنون به 114 آژانس کاهش یافته است، ادامه داد: این سازمان در نظر دارد با تجمیع تمام آژانس‌های شهر تعداد آنها را در نهایت به پنج یا شش مورد برساند.

کاشی‌پزها تصریح کرد: با توجه به نصب GPS روی خودروهای این گونه شرکت‌ها و ثبت دقیق اطلاعات مسافران نظیر جنسیت و زمان ورود به خودرو و خروج از آن، شبکه امنی برای آنان تشکیل می‌شود.

وی، صرفه جویی در وقت و به همراه داشتن کمترین معطلی برای مسافران را از مزایای تجمیع آژانس‌ها برشمرد و بیان کرد: کاهش ترافیک سطح شهر، کم کردن مسافت سفرهای رانندگان آژانس‌ها و در نتیجه کاهش میزان آلایندگی سفر از دیگر مزیت‌هایی است که انجام این طرح به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در خصوص ترافیک چهارراه ولیعصر(عج) نیز خاطرنشان کرد: 15 درصد از سفرهای درون شهری قزوین بین ساعات 7:00 تا 8:00 صبح انجام می‌شود که بخش بسیار زیادی از آن در چهارراه ولیعصر (عج) است.

کاشی‌پزها با بیان اینکه همین موضوع ایجاد ترافیک در این تقاطع را به دنبال دارد، تصریح کرد: بر این اساس تاکسی‌های موجود در شهر نمی‌توانند در ساعات اولیه روز پاسخگوی همه نیازهای شهروندان باشند و رفع ترافیک نیز در این بازه نیازمند هماهنگی فراوان با اداره راهنمایی و رانندگی استان است.

انتهای پیام/77011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول