اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

تجمیع گاراژهای مسافربری در دهدشت

فرماندار کهگیلویه با اشاره به معضلات گاراژهای مسافربری در دهدشت بر لزوم تجمیع این گاراژها در یک محل مناسب تأکید کرد.

تجمیع گاراژهای مسافربری در دهدشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جلسه شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه پیش از ظهر امروز به ریاست فرماندار برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست با اشاره به توافقات مذاکرات هسته‌ای این موفقیت را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه رهبر انقلاب نتیجه مذاکرات را تأیید و از تیم مذاکره کننده تشکر کردند ابراز داشت: نتیجه این مذاکرات تأثیرات مثبتی در کشور خواهد داشت.

جعفری همه مسئولین و مدیران را بدهکار اسلام، انقلاب و نظام خواند و تصریح کرد:هیچ کدام نباید احساس طلبکاری داشته باشیم بلکه با تدبیر و با تلاش در راه انجام خدمت محوله کوتاهی نداشته باشیم.

در ادامه این نشست، وضعیت نامطلوب گاراژهای شهرهای کهگیلویه مهمترین موضوع مورد بررسی این جلسه بود که پس از بحث و تعامل اعضای جلسه موظف به ساماندهی این گاراژهای مسافربری ظرف 45 روز آینده شدند.

ابراهیم جعفری با اشاره به مشکلات فعلی گاراژهای مورد نظر اذعان داشت: وضعیت نامطلوب این گاراژها ضمن نارضایتی مسافرها باعث ترافیک در تقاطع‌های شهر شده است.

فرماندار کهگیلویه بر لزوم تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط در انتقال گاراژ شهرهای سوق، دیشموک، قلعه‌رئیسی و لنده به مکان مناسب تأکید و خاطرنشان کرد: تجمیع گاراژهای مسافربری در یک محل معضلات موجود در این زمینه را برطرف خواهد کرد.

رئیس شورای ترافیک کهگیلویه تصریح کرد: به دلیل وجود معضلات و مشکلات ترافیکی و اجتماعی ناشی از وجود گاراژهای مسافربری واقع در تقاطع‌های سطح شهر دهدشت اختصاص مکانی برای تجمیع این گاراژها ضروری است.

جعفری بر کمک و همیاری شهرداری، پلیس راهور، حمل و نقل و سایر ادارات ذی‌ربط در انتقال گاراژهای مسافربری به محل مناسب ظرف 45 روز آینده تأکید کرد.

فرماندار کهگیلویه شورای ترافیک را از جلسات کاربردی و اثرگذار شهرستان دانست و گفت: در مدت 11 ماه گذشته کارهای خوبی در شورای ترافیک انجام شده است.

وی مصوبات شورای ترافیک را مهم خواند و افزود: هر مصوبه‌ای که در جلسات ماقبل اجرایی نشده باشد تا زمان اجرایی شدن در جلسات بعدی تکرار می‌شود.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول