اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی:

تمام پایانه‌های مسافربری مشهد به ایستگاه‌ مطالعه مجهز شدند

معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از تجهیز تمامی پایانه‌های مسافربری این کلانشهر به ایستگاه‌ مطالعه خبر داد.

تمام پایانه‌های مسافربری مشهد به ایستگاه‌ مطالعه مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء فرهنگ مطالعه در پایانه‌های مشهد و تجهیز تمام پایانه‌ها به ایستگاه مطالعه، معاون نهاد کتابخانه‌های استان خراسان رضوی از ایستگاه‌های مطالعه پایانه‌های مسافربری مشهد بازدید کرد.

محمد کرمی در حاشیه این بازدید با مثبت ارزیابی کردن این اقدام در مشهد بیان کرد: اینکه متولیان ارائه خدمات فرهنگی همانند نهاد کتابخانه‌ها، سازمان‌ها و مکان‌های هدف را در کنار خود و یاور اجرای این پروژه‌ها بدانند از امتیازات بالای پروژه‌های فرهنگی است که این موضوع در سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد با پیگیرهای مکرر از طرف مدیران و متولیان ارائه خدمات کاملا محسوس است.

معاون نهاد کتابخانه‌های استان خراسان رضوی تصریح کرد: در سطح استان خراسان رضوی 36 ایستگاه مطالعه فعال است که 6 ایستگاه آن در پایانه‌های مسافربری مستقر شده که این از دیدگاه رفیع این سازمان به اجرای این طرح ملی و دلالت بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در پایانه‌های مسافربری دارد .

وی تصریح کرد: بر همین اساس کلیه پایانه‌های مسافربری و ایستگاه سوارهای مشهد که قابلیت اجرای این طرح را دارند تحت پوشش ایستگاه‌های مطالعه قرار گرفته‌اند.

کرمی در خصوص وضعیت ایستگاه‌های مطالعه پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته وضعیت این ایستگاه در حد بسیار خوب ارزیابی شده است که بر همین اساس ایستگاه‌های مطالعه سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد یک از جامع‌ترین ایستگاه‌های مطالعه استان شناخته شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم سایر مدیران استان نیز با توجه به نوع همکاری‌های فی مابین یاور این نهاد در اجرای رسالت کاری خود که همانا عمومی سازی فرهنگ مطالعه در سطح جامعه و در قبال آن بهره‌مندی از مزایای فرهنگی آن است، باشند .

انتهای پیام/2202/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول