اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور عمرانی استاندار البرز تأکید کرد

رفع معارضات در مسیر احداث متروی هشتگرد

سرپرست امور عمرانی استاندار البرز بر رفع هرچه سریع‌تر معارضات در مسیر احداث پروژه متروی هشتگرد تأکید کرد.

رفع معارضات در مسیر احداث متروی هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، مجید سریزدی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه متروی هشتگرد اظهار کرد: توسعه خدمات حمل و نقل عمومی به مردم یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مشکلات ترافیکی در مسیرهای این شهرستان با کاهش مواجه شود.

این مسئول افزود: احداث و ایجاد مترو علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش مشکلات ترافیکی تأثیرات بسیار زیادی خواهد داشت که این مهم باید هرچه سریع‌تر به تحقق بپیوندد.

سریزدی از مهمترین مشکلات موجود بر سر راه این پروژه را وجود شبکه انتقال آب، شبکه اصلی فاضلاب دانست و گفت: مسئولان باید هرچه سریع‌تر بر رفع این معارضات اقدامات لازم را انجام دهند و این پروژه را به سرانجام برسانند.

سرپرست امور عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: احداث متروی هشتگرد یک پروژه ملی است که بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه عزم و جدیت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: در این راستا معارضاتی نیز در تقاطع بهشت سکینه نیز از دیگر موانع توسعه این طرح است که می‌توانیم با اجرای طرح زیرگذر شمالی – جنوبی در محدوده کمالشهر این مشکل را نیز مرتفع کنیم.

انتهای پیام/2302/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول