اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

جداسازی مسیر ویژه بی‌.آر‌.تی در شهرری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آماده‌سازی شش کیلومتر مسیر رفت و برگشت از خط 9 بی.آر.تی شهر تهران در این منطقه خبر داد.

جداسازی مسیر ویژه بی‌.آر‌.تی در شهرری

علیرضا اسفراینی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به مسیر خط 9 بی.آر.تی شهر تهران که از بزرگراه امام علی (ع) عبور می‌کند و موجب اتصال دارآباد به شهرری می‌شود، اظهار داشت: شش کیلومتر مسیر رفت و برگشت از مسیر ویژه این خط با 7 ایستگاه دو طرفه در منطقه 20 ایجاد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به جداسازی مسیر عبوری اتوبوس‌های تندرو و احداث سکوهای ایستگاه‌های این خط در منطقه 20 اشاره کرد و افزود: جاده معدن، بزرگراه شهید کریمی، دیلمان، اداره گذرنامه، بلوار شهید دستواره، پایانه مترو جوانمرد قصاب و میدان نماز از ایستگاه‌های خط 9 بی.آر.تی است.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه خط 9 بی.آر.تی از هشت منطقه شهر تهران عبور می‌کند، ادامه داد: بهره‌برداری از این خط به‌صورت سراسری در مناطق 1، 4، 7‌، 8، 13، 14، 15، 20 انجام می‌شود.

وی به امتداد شش کیلومتری بزرگراه امام علی(ع) در شهرری اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای 17 هزار متر خط‌کشی محوری به‌صورت منقطع و ممتد، نصب تابلوهای ترافیکی هشداردهنده، ایمنی و راهنمای مسیر و دوربین تصویری ثبت تخلفات رانندگی از تمهیدات ترافیکی انجام شده در این بزرگراه بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) به بزرگراه شهید آوینی از دیگر اقداماتی است که به منظور توسعه دسترسی‌های بزرگراه امام علی(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول