اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

ماموریت برخی‌ فرقه‌ها نشان دادن چهره‌ای نادرست از اسلام است

امام جمعه بندرعباس گفت: ماموریت برخی از فرقه‌ها که دست پرورده استکبار است و خود را اسلامی می‌دانند نشان دادن چهر‌ه‌ای نادرست از اسلام است.

ماموریت برخی‌ فرقه‌ها نشان دادن چهره‌ای نادرست از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه امروز دین اسلام می‌تواند به عنوان نسخه‌ای نجات‌بخش برای بشر مطرح باشد، اظهار داشت: امروز می‌بینیم که اخلاق و انسانیت در غرب مرده است و برخی از کشورهای غربی نه تنها در کشور خود با این امر مواجه شده‌اند بلکه به ادامه بی‌اخلاقی‌ها در کشورهای دیگر نیز ادامه‌ می‌دهند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی در قالب استعمار و استثمار در طول تاریخ همواره با حضور در کشورهای دیگر بیشترین بی‌اخلاقی‌ها را داشته‌اند، اضافه کرد: کشوری همانند فرانسه که سال‌ها در الجزائر خونریزی کرده و امروز خود را به عنوان قلب فرهنگ و هنر و حقوق بشر معرفی می‌کند، می‌بینیم که دگرباره در این روزها به کشوری آفریقایی حمله کرده تا منابع غنی این کشور را به بهانه مبارزه با تروریست و خرابکاران چپاول کند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه برخی از گروه‌ها و فرقه‌ها ماموریت دارند که تفسیری نادرست از اسلام ارائه دهند، گفت: طراحان و هادیان این فرقه به خوبی می‌دانند که اگر اسلام مجال یابد که به درستی معرفی شود تمام دنیا را می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تاکید کرد: پدیده‌هایی همانند بیداری اسلامی خواهان برخورداری از تمامی عوامل هستند که در این راستا نیاز آنها معرفی درست اسلام در جامعه خود است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفرهای شهرستانیش اشاره و اظهار کرد: طی روزهای اخیر به شهرستان حاجی‌آباد و روستای سیرمند در این شهرستان رفتیم، که مردم آن علی‌رغم برخورداری از نعمات طبیعی، با مشکلاتی روبرو هستند که به نظر می‌آید در صورت مدیریت درست و شکوفایی این نعمات می‌توان وضع مردم در این منطقه را بهبود بخشید.

به گفته نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری، یکی از مشکلات اساسی مردم این روستا دسترسی به مرکز بخش خود است که در فاصله 70 کیلومتری آنها قرار دارد و این در حالی است که برای دسترسی به مرکز شهرستان تنها باید 50 کیلومتر را طی کنند.

وی با بیان اینکه منطقه سیرمند در بعد کشاورزی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، اذعان کرد: سدی که مقرر شده بود برای تامین آب در این منطقه ساخته شود، سال‌هاست که بلاتکلیف مانده است.

انتهای پیام/88001/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول