اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب:

شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از دستاوردهای ملت است

امام جمعه تکاب گفت: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از بزرگترین دستاوردهای ملت ایران اسلامی قلمداد می‌شود.

شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از دستاوردهای ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بزرگترین دستاورد ملت بزرگ ایران اسلامی در سه دهه گذشته قلمداد می‌شود، بنابراین باید در راستای صیانت از این ثروت ملی گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری دیدار کردند، ادامه داد: رهنمودها، فرمایشات و مطالبات رهبری در همه زمینه‌‌ها برای مسئولان اجرایی، فرهنگی و متولیان امور فصل‌الخطاب بوده و باید حضور در محضر ایشان را غنیمت بشمارند.

محمدی بر لزوم تلاش برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی به مسئولان هشدار داده‌اند، بنابراین باید در راستای غنی‌سازی فرهنگ بومی و تعمیق باورهای دینی و قرآنی به طور مستمر تلاش شود.

وی به انتصاب سعادت برای پست کلیدی استانداری آذربایجان غربی اشاره و برای وی در تحقق اهداف، برنامه‌ها و پیشرفت همه‌جانبه آرزوی توفیق کرد و ادامه داد: وی برای موفق شدن و تحقق سند چشم‌انداز در استان به همدلی همه مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و آحاد جامعه نیاز دارد.

امام جمعه تکاب بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی و اهتمام برای تعمیق ارزش‌های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: پرداختن به معنویات و اخلاقیات یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه کنونی قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول