اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری مطرح کرد

عملی نشدن شعارهای بزرگ برای رفع مشکل اعتبارات فرهنگی

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: شعارهای بزرگی برای رفع مشکل اعتبارات فرهنگی داده شده اما تاکنون در هیچ دوره‌ای این شعارها عملی نشده است.

عملی نشدن شعارهای بزرگ برای رفع مشکل اعتبارات فرهنگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید مصلحی عصر امروز در آیین رونمایی از تعداد 10 کتاب دانشنامه فرهنگ و تمدن استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مشکلات اعتبارات فرهنگی مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه همواره در کشور وجود داشته است.

وی افزود: در همه دوره‌ها شعارهای بزرگی داده شده اما در هر کدام از این دوره‌ها شعارهای یاد شده در عمل به اجرا در نیامده است.

این مسئول در حوزه هنری ادامه داد: به همین خاطر در حوزه هنری تصمیم گرفتیم که راهکاری اندیشیده شود و به همین خاطر همه مدیران خود در سراسر کشور را گرد هم جمع کردیم.

مدیرکل امور استان‌ها و امور مجلس حوزه هنری ادامه داد: مدیران را این گونه توجیه کردیم که فکر کنید هیچ گاه این مشکل اعتبارات برطرف نمی‌شود و یا اصولاً وضع از این بدتر هم خواهد شد.

مصلحی تصریح کرد: از این رو آمادگی کاملی برای انجام کارهای فرهنگی در هر موقعیتی توسط حوزه هنری در کشور وجود دارد.

وی از دیگر اقدامات حوزه هنری را اولویت‌بندی موضوعات فرهنگی در کشور دانست و گفت: اگر این کار نشود با اعتبارات کنونی نمی‌توان کار و اقدام در خور توجهی در حوزه فرهنگی انجام داد.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول