اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

دانشگاه اسلامی هدف عمده انقلاب فرهنگی است

امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: دانشگاه و اسلامی شدن آن عمده هدف امام راحل در تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

دانشگاه اسلامی هدف عمده انقلاب فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون شهر بویین زهرا تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 19 آذر63 را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جایگاه و اهمیت فرهنگ در جامعه بسیار حساس است و چارچوب‌سازی فرهنگ در فضای جامعه جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: مسئله فرهنگ در کنار ناتوی فرهنگی دشمن امروز به عنوان یک هشدارباش جدی برای متولیان امور فرهنگی است که باید با اهتمام ویژه نسبت به رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبری معظم انقلاب اقدام کنند.

زرینه ابراز داشت: تأثیر فرهنگ در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، از رسانه و هنر تا ورزش و کسب و کار متأثر از فرهنگ هستند و اصلاح این امور نیازمند به اصلاح فرهنگی است.

امام جمعه شهر بویین زهرا پرهیز از موازی کاری فرهنگی را ضروری دانست و ابراز داشت:  اسلامی سازی دانشگاه‌ها عمده هدف امام راحل در تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

زرینه ادامه داد: تحقق اسلامیت دانشگاه‌ها هنگامی است که محتوای کتاب‌ها تغییر یافته و برپایی نماز جماعت و دعاها در جمع دانشجویی برای تربیت گسترش یابد.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به هدایت ائمه اطهار در دوران خویش تصریح کرد: امامان معصوم هر کدام بسته به عصر و دوران خویش به تفسیر و تبیین رسالت پرداخته و مردم را از گمراهی‌ها نجات می‌دادند.

این مسئول با اشاره به جایگاه امر به معروف در حادثه عاشورا ابراز داشت: پیام‌های قیام اباعبدالله پس از حادثه عاشورا با روشنگری زینب روشن شد و امروز بصیرت و مشق انقلابی راهگشا برابر دشمنان و متجاوزان است.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به اینکه تلاش‌های صورت گرفته برای براندازی اهداف و آرمان‌های امام راحل امروز به بن بست رسیده است، ابراز داشت: اقتدار هسته‌ای جمهوری اسلامی در طول مذاکرات مختلف با هیئت‌های غربی نشان از استقامت دینی ملت ایران داشته است.

زرینه با تقدیر از تلاش‌های تیم مذاکره ایرانی در ژنو ابراز داشت: حمایت‌های رهبری پشتوانه این کسب افتخار توسط تیم هسته‌ای کشور بوده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا خطاب به تیم مذاکره کننده کشور تصریح کرد: ملت ایران همچنان با پشتوانه قوی از تیم مذاکره دفاع می‌کند از این رو اعضای این تیم نیز باید با آگاهی و شناخت از مواضع دشمنان برای احقاق هسته‌ای گام برداشته و برابر طمع‌طلبی‌های غرب ایستادگی کنند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول