اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خرم‌دره خبر داد

تکمیل 14 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره از تکمیل 14 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

تکمیل 14 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان خرم‌دره

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به پروژه‌های در حال اجرای شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان از اولویت‌های نخست فرمانداری و شهرداری خرم‌دره است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت با پروژه‌های عمرانی و با پیشرفت فیزیکی 70 درصد است، تصریح کرد: این پروژه‌ها مربوط به مسائل عمرانی، آبادانی و راه‌های شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌ها مربوط به ترافیک شهری و کمک به کاهش ترافیک است، گفت: همچنین بازگشایی پل‌ها، ساخت ورزشگاه و سالن ورزشی جزو پروژه‌های در حال احداث شهرستان خرم‌دره است.

*برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون 14 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، افزود: برای اتمام این پروژه‌ها به تزریق مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نوری‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌ها کافی نیست اتمام این پروژه‌ها تا سال 93 به طول می‌انجامد.

وی در ادامه به مسائل سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرم‌دره اشاره کرد و افزود: برای افزایش جذب ظرفیت سرمایه‌گذاران به تکمیل فازهای شهرک صنعتی خرم‌دره اقدام شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: در این زمینه فاز سوم شهرک صنعتی با هدف جذب سرمایه‌گذاران در حال احداث است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای احداث فاز سوم زمین مورد نیاز آن خریداری شده است، اظهار داشت: فاز سوم این شهرک صنعتی با مساحت 200 هکتار در حال احداث است.

نوری‌پور متذکر شد: با احداث فاز سوم مجموع مساحت شهرک صنعتی خرم‌دره به 450 هکتار می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه فاز اول و دوم شهرک صنعتی برای حضور سرمایه‌گذاران کافی نبوده است، گفت: با توجه به افزایش مراجعین درباره سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی فاز سوم نیز احداث می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول