اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان نوشهر عنوان کرد

محدودیت‌های البرز مرکزی مانع اجرای پروژه‌ها در «کجور»

رئیس شورای شهرستان نوشهر گفت: تاکنون بسیاری از پروژه‌های بخش کجور به علت محدودیت‌های البرز مرکزی و زیست محیطی اجرایی نشده است و پروژه راه دسترسی به کجور نیز از جمله این پروژه‌ها است.

محدودیت‌های البرز مرکزی مانع اجرای پروژه‌ها در «کجور»

صادق خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های البرز مرکزی در بخش کجور گفت: پروژه راه مستقیم نوشهر به کجور که چند سال قبل مصوب شد و همچنان در اجرا  با مشکلات مواجه است می‌تواند نقش مهمی در  پیشرفت و توسعه بخش کجور داشته باشد ولی به علت محدودیت‌های البرز مرکزی تاکنون این امر محقق نشده است.

خزایی افزود: تاکنون بسیاری از پروژه‌های بخش کجور به علت محدودیت‌های البرز مرکزی و زیست‌محیطی اجرایی نشده است و پروژه راه دسترسی به کجور نیز از جمله این پروژه‌ها است.

 این مسئول با اشاره به اینکه پیشرفت کجور در گرو اجرای راه مستقیم نوشهر به کجور است گفت: اجرای راه مستقیم نوشهر به کجور اگر به تعویق بیفتد همچنان پیشرفت منطقه با کندی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: اجرای راه مستقیم نوشهر به کجور اگر به تعویق بیفتد همچنان پیشرفت منطقه با کندی پیش می‌رود.

عضو شورای شهر پول کجور از مسئولان خواست درباره اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای شهرستان نوشهر با اشاره به کوهستانی بودن بخش کجور گفت: برای رفاه و توسعه بیشتر این بخش نیاز است طرح مطالعات و اجرای گازرسانی کجور که از چند سال قبل آغاز شده است و تاکنون اجرایی نشده است هرچه زودتر به پایان برسد تا زمینه ماندگاری در این بخش بیشتر مهیا شود.

 انتهای خبر/86019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول