اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس:

ایران زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را دارد/مسئولان همه‌جانبه تلاش کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما به لطف نعمات و مواهب الهی از امکانات و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است که در صورت استفاده و بکارگیری درست و مناسب از آنها می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم ساخت.

ایران زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را دارد/مسئولان همه‌جانبه تلاش کنند

به گزارش خبرنگارفارس از بابل، در بخشی از پیام علی لاریجانی به نخستین همایش توسعه اقتصادی بابلکنار آمده است: کشور ما به لطف نعمات و مواهب الهی از امکانات و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است که در صورت استفاده و به‌کارگیری درست و مناسب از آنها می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم ساخت.

وی افزود: به طور یقین به نتیجه رسیدن آن مرهون تلاش یکپارچه و هماهنگ همه بخش‌های اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی اعم از دولتی تعاونی با خصوصی است.

این مسئول اذعان داشت: شرایط اقلیمی امکانات بالقوه طبیعی، تنوع آب و هوا و نیروی کار متخصص و جوان از دیگر عوامل بسترهای مناسب و ظرفیت موجود برای تحقق توسعه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه ‌توسعه روز افزون و همه‌جانبه کشور در گرو کوشش و سعی  برنامه‌ریزان، تلاشگران و فعالان و بخش‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه شکل می‌گیرد، افزود: پیشرفت و آبادانی، دستاورد تدوین و اجرای صحیح، کامل و همه‌جانبه برنامه توسعه کشور خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه بزرگ و مهم بابلکنار یکی از همین مناطق با امکانات بالقوه فراوان است که با برنامه‌ریزی و مطالعات درست می‌تواند به این توسعه همه جانبه دست یابد و به طور یقین برگزاری این همایش توسعه اقتصادی و فرهنگی بابلکنار در راستای همین هدف چشم‌انداز برگزار می‌شود.

لاریجانی تصریح کرد: گرچه نباید به همین اقدامات بسنده کرد اما اگر ‌ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری  این همایش ‌و همه فعالان و تلاشگران که باهمت خود چشم به توسعه و آبادانی منطقه و کشور دارند امیدوارم نتیجه دستاوردهای آن باعث رونق و توسعه پایدار در ساختار ها و بخش‌های منطقه بزرگ بابلکنار اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

انتهای پیام/86009/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول