اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خواستار شد

تأسیس قطب مکاترونیک و پردیس تکنولوژی‌های نوین در قزوین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تأسیس قطب مکاترونیک و پردیس تکنولوژی‌های نوین، حمایت ویژه از سوی صندوق پژوهش‌های دانشگاه، تصویب تأسیس پژوهشکده مکاترونیک و شهر IT در استان قزوین را از رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد.

تأسیس قطب مکاترونیک و پردیس تکنولوژی‌های نوین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در مراسم رونمایی از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مرتضی موسی‌خانی ضمن تشکر از حمایت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همه جانبه رئیس هیئت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از همه مسئولانی که در راه پیشرفت و ارتقای این دانشگاه زحمت کشیده‌اند قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حرکت‌های بنیادی در راستای استقلال نظام جمهوری اسلامی را از سیاست‌های میرزاده دانست و ادامه داد: در این راستا نیز برنامه‌های مدون و منظمی تدوین شده که بتوانیم نام بلند دانشگاه آزاد اسلامی را در کنار دانشگاه‌های بزرگ جهان قرار دهیم.

موسی‌خانی جذب هیئت علمی و کادر پژوهشی، تأسیس قطب مکاترونیک و پردیس تکنولوژی‌های نوین، حمایت ویژه از سوی صندوق پژوهش‌های دانشگاه، تصویب تأسیس پژوهشکده مکاترونیک و شهر IT در استان قزوین را از رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد.

وی با اشاره به شایستگی‌های کشورمان و شرایط مناسب علمی، حمایت ویژه از برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ در ایران، برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی در واحدهای بین‌المللی برای جذب دانشجویان خارجی و تأسیس پارک علم و فناوری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر خواسته‌های به حق پژوهشگران و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین کسب 11 مقام شایسته جهانی از سوی تیم‌های خودروی خورشیدی هاوین، موتورسیکلت برقی پاراکس، روبات‌های در حرکت، میکرو ماهواره، لیگ‌های شبیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساز امداد و روبات مجازی را ماحصل کار و تلاش بیش از 200 نفر از محققان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول