اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سمت بودجه سال 93 به طرف استان‌های برخوردار است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه گویا سمت بودجه سال 93 به طرف استان‌های برخوردار است گفت: بسیاری از پروژه‌های مهم استان‌ها در این بودجه کنار گذاشته شده‌اند.

سمت بودجه سال 93 به طرف استان‌های برخوردار است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بودجه استان را در لایحه ارائه شده به مجلس 200 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این مبلغ در مقایسه با سال گذشته افزایش نسبی یافته است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد بودجه عمرانی استان زنجان گفت: هنوز جزئیات لایحه بودجه را بررسی نکرده‌ام ولی گویا بودجه‌ای برای این منظور در لایحه آورده نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس در بخش عمران فقط برای پروژه‌های دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی بودجه در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: نمایندگان زنجان انتظار در نظر گرفته شدن چند پروژه در این بودجه از جمله سد مشمپا و دو خطه کردن راه‌آهن را داشتند که عملی نشده است.

اسماعیلی به اعتراض‌های انجام شده توسط نمایندگان مجلس به لایحه بودجه اشاره کرد و افزود: اکثر نمایندگان به این موضوع اعتراض دارند.

وی با اشاره به اینکه گویا سمت بودجه سال 93 به طرف استان‌های برخوردار است، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مهم برای استان‌ها در این بودجه‌بندی به صورت عملی کنار گذاشته شده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اذعان به اینکه بودجه عمرانی زنجان در لایحه بودجه قابل توجه نیست، متذکر شد: اکثر استان‌ها به این نحوه بودجه‌بندی اعتراض دارند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد جابه‌جایی بودجه در مجلس گفت: مجموع بودجه با توجه به درصد تحقق آن خیلی نمی‌تواند تغییر یابد، ضمن اینکه جابه‌جایی بودجه هم کار بسیار مشکلی است.

اسماعیلی تصویب بودجه در مجلس با روند کنونی را مشکل دانست و خاطرنشان کرد: بالا رفتن سقف بودجه درصد تحقق آن را مشکل می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول