اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

بودجه ارائه شده توسط دولت به مجلس وحی منزل نیست

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه‌ای که دولت به مجلس ارائه داده، وحی منزل نیست، گفت: باید در مجلس تلاش کنیم بودجه تعادل منطقه‌ای پیدا کند.

بودجه ارائه شده توسط دولت به مجلس وحی منزل نیست

عبدالرضا مصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تفکیک بودجه 93 پس از تحویل از رئیس جمهور به صحن علنی مجلس هنوز به ‌طور کامل در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.

مصری با بیان اینکه امروز مجمع نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت بودجه کرمانشاه تشکیل جلسه داد، گفت: نمایندگان فرصتی در اختیار دارند که بررسی لازم را انجام بدهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه‌ای که دولت به مجلس ارائه داده، وحی منزل نیست، تصریح کرد: باید در مجلس تلاش کنیم بودجه تعادل منطقه‌ای پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تعادل منطقه‌ای ایجاد نشود باید تلاش کنیم از حق مردم کرمانشاه دفاع کنیم و اگر به نتیجه نرسیم قطعا به‌طور رسمی و واقعی استعفای خود را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی استعفای دسته‌جمعی را یک اقدام سمبلیک و نشان‌دهنده اعتراض عنوان کرد و متذکر شد: ردیف‌های بودجه گستردگی زیادی دارد و چاپ آن هنوز به‌طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته است.

مصری بررسی کامل وضعیت بودجه استان را نیازمند زمان بیشتری دانست و گفت: راه آهن کرمانشاه در بخش راه جزو 11 پروژه راه و راه آهن کشور دیده شده و 113 هزار میلیارد تومان و 480 میلیون یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

وی بودجه در نظر گرفته شده بخش راه برای استان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تخصیص نیز 100 درصدی باشد و البته به‌ دنبال مصوبات سفر رهبری هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام جوانب با دقت بررسی شود و سپس اعلام موضع کرد و خواسته ما تحقق 100درصدی اعتبارات است که البته باید شرایط کشور را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول