اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی کاهش دما و کولاک شدید صورت گرفت

هشدار شرکت آبفار روستایی ‌زنجان نسبت به ‌یخ‌زدگی انشعابات آب

شرکت آبفای روستایی ‌استان زنجان برای جلوگیری از یخ‌زدگی انشعابات و تاسیسات آبرسانی در روستاها به مردم استان هشدار داد.

هشدار شرکت آبفار روستایی ‌زنجان نسبت به ‌یخ‌زدگی انشعابات آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان زنجان، در اطلاعیه شرکت آبفار استان آمده است: با شروع فصل سرما و زمستان، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان طی اطلاعیه‌ای در مورد احتمال یخ‌زدگی لوله‌های آب و کنتورهای منازل هشدار داد و خواستار اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ‌زدگی توسط مشترکان روستایی شد.

در این اطلاعیه آمده است: برودت و سرمای هوا احتمال یخ‌زدگی انشعابات آب و تاسیسات را در بردارد که این امر علاوه بر خسارات زیاد معضلات گوناگونی را برای روستاییان به وجود می‌آورد.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در این زمینه اعلام کرده است: عایق کردن دور کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی و یا قرار دادن کیسه‌ای پر از خاک اره و کاه در محفظه کنتور و عایق‌بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان از جمله راهکارهاست.

همچنین در این اطلاعیه آبفار به مشترکان هشدار داده است: زمان بروز یخبندان باید از ریختن آب داغ یا آب گرم بر روی کنتور، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور برای باز شدن یخ‌زدگی خودداری شود.

همچنین در این اطلاعیه از روستاییان درخواست شده هنگام بروز هرگونه حادثه در زمینه انشعابات آب مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی (1523) این شرکت اعلام کنند.

انتهای پیام/2308/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول