اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری فاضلاب بوشهر:

83 کیلومتری شبکه فاضلاب بوشهر شستشو شد

مدیر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از مسدود شدن مجرای شبکه فاضلاب بیش از 83 کیلومتر از شبکه فاضلاب بوشهر شستشو شد.

83 کیلومتری شبکه فاضلاب بوشهر شستشو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالرضا حیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 70 درصد شبکه فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شده است، گفت: از این میزان شبکه اجرایی بخش عمده‌ای از آن وارد مدار جمع‌آوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از 400 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شده است گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات و مسدود شدن مجرای شبکه فاضلاب بیش از 83 کیلومتر از شبکه فاضلاب بوشهر شستشو و لایروبی شد.

حیاتی اضافه کرد: نیمه نخست امسال 83 کیلومتر از شبکه فاضلاب سه شهر یاد شده شستشو شده و طی این مدت یک‌هزار و 715  آدم‌رو لایروبی شده است.

مدیر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از 186 مورد مرئی‌سازی و همسطح‌سازی منهول‌های فاضلاب در سطح معابر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال به 240 مورد حادثه در شبکه و 628 حادثه در انشعابات فاضلاب رسیدگی شده است.

وی به سم‌پاشی شبکه فاضلاب اشاره کرد و افزود: با هدف معدوم نمودن حشرات و سوسری‌ها در مدت یاد شده 80 درصد منهول‌های فاضلاب در شهرهای استان سم‌پاشی شده است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول