اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

هویت‌شناسی و پاسداری از خون شهدا ‌باید در اولویت باشد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، یادواره‌های شهدا را نماد تشکر از ساحت مقدس شهدا توصیف کرد و گفت: هویت‌شناسی و پاسداری از خون شهدا و همچنین تمیز دادن مرز بین دوست و دشمن، از جمله رسالت‌های ادامه‌دهندگان راه شهداست.

هویت‌شناسی و پاسداری از خون شهدا ‌باید در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، شامگاه امروز در هفتمین یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان گلوگاه، که در سالن شهید چمران اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، به توصیف مقام شهدا و درس‌هایی که در مدرسه شهدا تعلیم داده می‌شود، پرداخت.

وی با بیان این‌که یادواره‌های شهدا در حقیقت، نمادی از تشکر ما نسبت به ساحت مقدس شهیدان است، خاطرنشان کرد: انتخاب راه حق، عزت‌مندی، زندگی شرافت‌مندانه و عشق به ولایت را از شهدا آموختیم.

حجت‌الاسلام تقوی، به موضوع فرهنگ‌سازی در یادواره‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: ما برای فرهنگ‌سازی نیاز به سرمایه داریم و آن سرمایه، شهید و شهادت است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گریزی به واقعه عاشورا زد و گفت: در تاریخ، هیچ صحنه‌ای با ویژگی‌های عاشورا وجود ندارد، کربلا همه عظمتش بر محور شهادت است، شهادت هم بر محور الله و توحید معنا پیدا می‌کند و قدمی که بر محور الله باشد، ماندگار است.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران فرزند عاشوراست و از عاشورا تغذیه می‌کند.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را انجام داده‌اند و حالا نوبت ما است، خاطر‌نشان کرد: هویت‌شناسی و پاسداری از خون شهدا همچنین تمیز دادن مرز بین دوست و دشمن، از جمله رسالت‌های ادامه‌دهندگان راه شهداست.

این مسئول در پایان سخنان خود، از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدا در گلوگاه قدردانی کرد و گفت: ترتیب‌دادن چنین مجالسی جای تشکر دارد.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول