اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر تیم جوان‌کاله آمل

شهرداری همدان لیگ یک والیبال را با باخت آغاز کرد

تیم والیبال شهرداری همدان در نخستین گام در لیگ دسته یک والیبال، برابر تیم جوان‌کاله آمل ‌شکست خورد.

شهرداری همدان لیگ یک والیبال را با باخت آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم مسابقات والیبال دسته یک یک‌شنبه شب با انجام هشت بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم والیبال شهرداری همدان میزبان تیم جوان‌کاله آمل بود که در نهایت با حساب سه بر یک شکست خورد.

تیم شهرداری همدان آخرین تیمی بود که در جمع 18 تیم لیگ یکی نام‌نویسی کرد و بعد از سه سال دوری از مسابقات حرفه‌ای و لیگی به همت و تصمیم‌گیری اعضای شورای چهارم شهر همدان مجدداً به عرصه والیبال بازگشت.

به گفته کادر فنی، این تیم کمتر از یک ماه فرصت داشته تا تیمی را برای حضور در لیگ دسته یک آماده کند و با استفاده از جوانان خوش‌آتیه همدانی و جذب دو بازیکن غیربومی وارد کوران این فصل لیگ دسته یک والیبال ایران شود.

تیم شهرداری همدان در این بازی در یک گروه 9 تیمی با تیم‌های سفیر قم، روژین تاک کرمانشاه، مناطق نفت‌خیز، شهرداری ملکان، فولادعظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مقاومت شهرداری ارومیه و جوان‌کاله آمل هم‌گروه شده است.

در هفته نخست تیم شهرداری استراحت داشت و در هفته دوم در نخستین گام برابر تیم جوان‌کاله آمل به میدان رفت که مغلوب میهمان خود شد.

در این بازی شاگردان حسین کاظمی در گیم اول 25 بر 23 پیروز شدند، گیم دوم را بازیکنان شهرداری 25 بر 22 بردند و در گیم‌های سوم و چهارم با نتایج مشابه 25 بر 21 شکست خوردند تا نخستین باخت خانگی شاگردان امین‌الله برق‌لشگری رقم بخورد.

یکی از نکات قابل توجه این تیم حضور امین‌الله برق‌لشگری به عنوان سرمربی بود و این موضوع در حالی رقم خورد که تا یک ساعت قبل از بازی تیم شهرداری بدون سرمربی بود و مسئولیت فنی تیم برعهده مسلم زمانی و اصغر حجازی قرار داشت

تیم شهرداری همدان باید در هفته سوم به مصاف تیم سفیر قم برود.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول