اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

هنگام وقوع حوادث مدیریت بهتر از امکانات پاسخگو است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان حسن استفاده از امکانات را در هنگام وقوع بحران مهم‌تر از خود امکانات دانست.

هنگام وقوع حوادث مدیریت بهتر از امکانات پاسخگو است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رحمتی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به دوره مدیریت خود در استان و اشراف خود به این مسائل، اظهار داشت: اقدامات خوبی طی این مدت به لحاظ زیربنایی و وارد کردن تجهیزات انجام شده است.

وی، حسن استفاده از امکانات را در هنگام وقوع بحران مهم‌تر از خود امکانات دانست و اضافه کرد: تدابیر نحوه استفاده از امکانات پاسخگوتر از اصل امکانات است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر اصل پیشگیری از وقوع بحران تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از وقوع بحران بهتر است راه‌ها به هنگام بارش‌ها بسته شود تا اینکه بعداً به کمک حادثه‌دیدگان رفت.

این مسئول با حاکمیتی دانستن برخی اقدامات از جمله بازگشایی محورهای ارتباطی تصریح کرد: در هنگام وقوع حوادث مدیریت مهم‌تر از امکانات پاسخگو است.

رحمتی بر لزوم مشارکت داده شدن مردم به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه تاکید کرد و افزود: رصد عملکرد ارگان‌ها هم در این مواقع یکی از شاخص‌ها مدیریت محسوب می‌شود.

وی با اذعان به ناکارآمدی مانورهای برگزار شده در مورد حوادث ابراز داشت: حوادث مسائل اجتماعی قابل توجهی را در بر دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به بازنگری در وظایف ارگان‌ها به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه ادامه داد: میزان آمادگی این دستگاه‌ها باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

این مسئول آگاهی داشتن از حدود وظایف را از دیگر الزامات مدیریت بحران توسط ارگان‌ها اعلام و اضافه کرد: در مدیریت بحران پدافند غیر عامل هم به دلیل تاثیرگذاری باید مدّنظر قرار گیرد.

رحمتی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در مورد نمک‌پاشی و آسیب‌های آن گفت: مردم باید به لحاظ فرهنگی قانع شوند تا تغییر رویکرد هم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات به هنگام وقوع حوادث زحمات و تلاش‌های انجام شده را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: پیشگیری از حوادث باید مدّنظر مدیریت بحران قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول