اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دی ماه امسال در اصفهان صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین آزمون سطح‌بندی فعالان حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه گفت: نخستین آزمون فراگیر سطح‌بندی فعالان حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی کشور دی ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین آزمون سطح‌بندی فعالان حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی

امیر محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: نخستین آزمون فراگیر سطح‌بندی فعالان حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی کشور با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ پنجشنبه پنجم دی ماه از ساعت هشت الی 12 ظهر در محل پژوهشگاه شاخص پژوه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در راستای اخذ مجوز ارزیابی و رتبه‌بندی مجموعه‌های حقیقی و حقوقی فعال در زمینه مدیریت بحران از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه افزود: در راستای ارزیابی و تعیین سطح متخصصین و علاقه‌مندان مباحث مدیریت بحران های طبیعی، پژوهشگران فعال در این حوزه در کشور، این آزمون جامع نخستین بار در پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار خواهد شد. در این آزمون تخصصی، توانمندی‌های فنی و علمی داوطلبان به شکل کمی و کیفی در حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org و یا سایت پژوهشگاه www.bpshakhespajouh.ac.ir برای ثبت‌نام اقدام نمایند و برای دریافت هرگونه اطلاعات با تلفن 6701031-0311 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/2301/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول