اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

بافت ظرفیت گردشگری بی‌نظیری دارد

فرماندار بافت گفت: شهرستان بافت ظرفیت گردشگری فوق‌العاده‌ای دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

بافت ظرفیت گردشگری بی‌نظیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از‌ بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بافت اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی افتخار است، اگر مدیری در مدت زمان خدمت خود بتواند رضایت‌مندی مردم را جلب کند، ارزش دارد و در غیر این صورت ‌کاری انجام نداده است.

وی افزود: یکی از بهترین مکان‌ها برای خدمت به همه اقشار مردم شهرداری است که با همه افراد در ارتباط است، شهرداری خدماتی‌ترین دستگاه اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سکان‌دار آن باید فردی تلاش‌گر و کوشا باشد تا بتواند تمام امور را به صورت شایسته انجام دهد.

بهروز با بیان اینکه کارکنان شهرداری ساعت کار مشخصی ندارند و به نوعی شبانه‌روزی کار می‌کنند، تصریح کرد:‌ شهرداری وظیفه‌های زیادی دارد و باید در مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... خدمات ارائه کند و این کار تنها از عهده افراد ‌خلاق و کاردان میسر است.

فرماندار بافت عنوان کرد: خدمات برای شهر زمانی ماندگار می‌شود که با تفکری خلاقانه‌ و جدید و پرکاربرد ایجاد شود، شهردار نباید دچار روزمرگی شود و اقدامات خلاقانه را کنار بگذارد.

وی بیان داشت: شهرداری خط مقدم خدمت‌ به مردم است و تمام ارگان‌ها هم باید به شهردار و مجموعه شهرداری کمک کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بافت ظرفیت گردشگری فوق‌العاده‌ای دارد، خاطر نشان کرد:‌ پیشرفت ظرفیت گردشگری در شهرستان بافت منوط به تلاش شهرداری و شورای شهر مبنی بر ساماندهی و زیباسازی مبلمان شهری و فضاسازی‌ گردشگری برای جذب توریست است.

بهروز اذعان داشت: ما بر خود می‌بالیم که در نظامی زندگی می‌کنیم که مردم حق دخالت در تعیین سرنوشت خودشان را دارند، انتخاب شوراهای شهر و روستا نماد مردم سالاری کشور ماست.

وی اذعان داشت: توقع مردم از شوراها تنها خدمت است‌، شوراها باید تمام دغدغه خود را خدمت به مردم بدانند.

انتهای پیام/80024/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول