اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز با حضور اساتید داخلی و خارجی صورت گرفت

آغاز کارگاه‌های تخصصی کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در همدان

با حضور اساتیدی از کشورهای مختلف، کارگاه‌های تخصصی نخستین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز به کار کرد.

آغاز کارگاه‌های تخصصی کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی به همت فدراسیون جهانی او ـ اسپرت و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و با مشارکت چشمگیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از صبح روز چهارشنبه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی آغاز به کار کرد.

با برنامه‎ریزی‌های انجام شده قرار است هشت کارگاه تخصصی طی دو روز برای علاقه‌مندان برگزار شود که از صبح امروز چهار کارگاه تخصصی آموزشی ویژه ورزشکاران، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث مختلف با حضور اساتید داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

صبح امروز کارگاه‌های تخصصی با عناوین بازاریابی ورزشی با حضور وونگ هیوشان از هنگ‌کنگ، حقوق ورزشی با مدرسی غلامرضا خاکساری و مسعود معینی از ایران، قوانین و مقررات او ـ اسپرت، با مدرسی سامر حلیمه از سوریه، تولید علم در ورزش با حضور علیرضا اسفندیاری مقدم از ایران در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

به گفته مسئولان برگزاری این کنفرانس جهانی دانشجویانی از استان‌های اصفهان، تهران، تبریز و همدان و ورزشکاران رشته او ـ اسپرت از استان‌های مختلف کشور به همراه میهمانان خارجی از 11 کشور دنیا در این کارگاه‌های تخصصی حضور دارند.

چهار کارگاه تخصصی دیگر این کنفرانس جهانی فردا پنج‌شنبه با حضور اساتید دیگر کشور، با عناوین کارگاه برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های ورزشی با حضور محسن حمیدی و شعبانی بهار، کارگاه مدیریت پیشگیری از دوپینگ با حضور جاسم منوچهری و بهروز کارخانه‌ای، کارگاه مدیریت سازمان‌های ورزشی با حضور سیروس احمدی و مهدی گودرزی و کارگاه مدیریت گردشگری ورزشی با حضور  سید کوروش مجتبوی برگزار خواهد شد.

آیین گشایش کنفرانس بین‌المللی گردشگری ورزشی عصر امروز چهارشنبه با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی او ـ‌ اسپرت کشورهای مختلف دنیا و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با مشارکت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می‌شود و همچنین با حضور مسئولان ارشد استان و چهره‌های مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

در کنار برگزاری کنفرانس و کارگاه‌ها، بازدید از امکان تاریخی استان و غار عیلصدر از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است که به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/89020/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول