اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان محمودآباد:

حوزه گردشگری در محمودآباد ساماندهی می‌شود

رئیس شورای شهرستان محمودآباد گفت: در اولویت کاری ما ساماندهی جنگل و دریا قرار دارد تا زمینه‌ای برای جذب مسافران و توریست فراهم شود.

حوزه گردشگری در محمودآباد ساماندهی می‌شود

محمدرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد شوراها را نماد وحدت و کانون و مرکز ثقل مدیران و مردم دانست و بیان داشت: شورا مکانی برای پیگیری مطالبات مردم است و امیدواریم بتوانیم از طریق تعامل بین مسئولان و اهتمامی که بین شورا وجود دارد،مشکلات مردم را حل کنیم.

رئیس شورای شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: صنعت، گردشگری و کشاورزی سه حوزه پیشرفت شهرستان بوده و باید بتوانیم در این سه حوزه،پشتوانه اصلی مردم و مسئولان باشیم.

 وی تامین مایحتاج کشاورزان از جمله کود و سم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهرستان عنوان کرد و افزود: باید توجه جدی به بحث کشاورزی به عنوان مهم‌ترین شغل مردم منطقه داشته باشیم تا بیش از این شاهد نابودی مزارع کشاورزی و تبدیل آن به ویلا نباشیم.

 مهدوی با اشاره به مشکلات تأمین کود و سم شیمیایی و سوخت کشاورزی گفت: بیشترین دغدغه این موضوع این است که کشاورزان سوخت و کود شیمیایی را از چمستان و آمل تهیه می‌کردند و این برای کشاورزان محمودآباد هزینه‌بردار است.

 وی درباره پرداخت آب بهای کشاورزان تصریح کرد: در بحث آب‌های کشاورزی هم با پیگیری‌های نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس این قول داده شد تا با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ کشاورزی از این به بعد قبض آب کشاورزی پرداخت نمی‌کند.

 رئیس شورای شهرستان محمودآباد با بیان اینکه قرار است در آینده بخش کلوده نیز به شهرستان محمودآباد افزوده شود،خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های لازم قرار است کلوده به بخش تبدیل شود که در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

 مهدوی اضافه کرد: به‌زودی قرار است با کمک نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی پارک روستایی در کلوده احداث شود که یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای مردم این روستا است.

 وی یادآور شد: در اولویت کاری ما ساماندهی جنگل و دریا قرار دارد که برای شهروندان ما هم خیلی مهم است، چرا که باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا مسافران و توریست بیشتری وارد محمودآباد شوند.

 مهدوی خاطر نشان کرد: جذب سرمایه‌گذار در راستای توسعه صنعت توریسم در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این مهم با تعامل مناسب مسئولان صورت گیرد.

 این مسئول رسیدگی به مسئله آب شرب روستاها را نیز از جمله کارهای مهم شهرستان تلقی کرد و گفت: این موضوع نیز باید با نگاه مناسب مسئولان استانی و رایزنی مناسب از سوی مدیران شهرستان و حمایت نماینده شهرستان انجام شود.

 مهدوی در پایان با اشاره به حضور میلیونی گردشگران در سطح شهرستان اذعان داشت: ما باید استانی فکر کنیم و شهرستانی و منطقه‌ای عمل کنیم و نگاه ویژه‌ای به روستاها و شهرهای خود داشته باشیم.

انتهای پیام/86013/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول