اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

مدیریت‌های تخصصی و فنی را سیاسی نکنید

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه صنعت کشور باید با مدیریت‌های فنی و تخصصی اداره شود، گفت: مدیریت‌های فنی و تخصصی را سیاسی نکنید.

مدیریت‌های تخصصی و فنی را سیاسی نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه‌ای که با وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی داشتیم، موضوع رتبه بالای بیکاری در فارس و هزینه‌های سنگینی که به بیماران در این استان تحمیل می‌شود و مشکلات تامین اجتماعی را مطرح کردیم و تاکید داشتیم که شرکت‌های صنعتی و تخصصی که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشور هستند را به دست اهل خود بسپارید تا به وسیله افراد سیاسی مدیریت نشوند.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده به خاطر نوع مدیریت هواپیمایی آسمان گفت: پیش از این دفعات تاخیر در پروازها در حد صفر بود اما هم‌اینک به دفعات شاهد تاخیرهای مکرر و اعتراض‌آمیز هستیم که این‌گونه مدیریت‌ها در شان مردم ما نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش از این در مدیریت شرکت هواپیمایی آسمان ناله‌ها سرد و ناامیدکننده نبود، خودشان از کشورهای دیگر قطعات می‌آوردند، خلبانان و مهمانداران خوبی را آموزش داده بودند، پرواز به نقاط محروم را پوشش می‌دادند و تا این حد غیرقابل تحمل، باطلی و لغو پرواز نداشتیم.

ذوالانوار با اشاره به اینکه در موقعیت فعلی کشور و استان ما فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، بر به کار گماردن مدیران هواپیمایی که تجربه کافی ایرلاینی داشته باشند، تاکید کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از هواپیماهای این شرکت زمین‌گیر شده‌اند، به نحوی که مسئولان مربوطه تنها با ابراز تاسف این موارد را گاهی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری، برنامه‌ریزی و ساماندهی امور در راستای حفظ جان و مال مردم و با اشاره به حادثه رخ داده اخیر در پرواز شهر یاسوج که به لطف خدا، جان و مال هموطنان ما محفوظ ماند، خاطرنشان کرد: نباید سلامتی و زندگی مردم بازیچه دست سیاست‌بازی‌ها و سلایق و رابطه‌کاری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول