اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خبر داد

اختصاص 90 میلیارد تومان برای همدان از سوی 2 وزارتخانه

استاندار همدان از اختصاص 90 میلیارد تومان برای استان همدان از سوی وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

اختصاص 90 میلیارد تومان برای همدان از سوی 2 وزارتخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مشترک طرح زمستانی در همدان اظهار کرد: اهمیت نیروی انتظامی به اندازه‌ای است که پیامبر اسلام(ص) در ارتباط با آن حدیثی دارند و انسان تا زمانی که در آرامش و سلامت باشد به اهمیت این نیروی عظیم توجه نخواهد کرد.

وی ادامه داد: نقش نیروی انتظامی در حفظ آرامش و امنیت اجتماعی و در نتیجه اجرای قانون بسیار خطیر است که باید قدردان آنها باشیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: انسان موجودی اجتماعی است و برای زندگی اجتماعی نیاز به چارچوب اجتماعی دارد که تحقق آن از سوی نیروی انتظامی میسر خواهد شد.

وی نقش نیروی انتظامی را مهم دانست و افزود: عملکرد نیروی انتظامی  بسیار پرتلاش و سازنده بوده است.

نیکبخت با اشاره به تلاش نیروی انتظامی به ویژه نیروهای مسلح در ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی ابراز کرد: حماسه اقتصادی نیازمند امنیت اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد شرایط حماسه اقتصادی پاره‌ای از مشکلات، بزهکاری‌ها و شرایط نامناسب از جامعه رخت برخواهد بست که این نیازمند امنیت اقتصادی است که از سوی نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

استاندار همدان تشکیل طرح زمستانی از سوی نیروی انتظامی را در حفظ امنیت مردم و مسافران طی فصول سرما مهم دانست و افزود: تلاش‌های نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادها از جمله هلال احمر، شهرداری، اورژانس و مخابرات در همه وقت و شرایط مهم بوده است.

وی حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان او را در استان همدان طی دو سه هفته اخیر ارزشمند دانست.

نیکبخت از اختصاص 90 میلیارد تومان اعتبار برای استان همدان از سوی وزارت نیرو و وزارت راه خبر داد و افزود: 15 میلیارد تومان اعتبار  توسط وزارت راه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به تزریق 3 هزار شاخه ریلی به راه آهن همدان افزود: قرار شده 3 هزار شاخه ریلی از یکی از انبارها به استان همدان تحویل داده شود.

استاندار همدان با اشاره به اختصاص 15 میلیارد تومان بودجه برای استان همدان افزود: 7 میلیارد تومان از آن برای امور زیربنای مسکن مهر و 7 میلیارد تومان دیگر برای اختصاص در حوزه راه هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: از 7 میلیارد تومان اعتبار مربوط به حوزه راه، 3.5 میلیارد تومان اعتبار برای ماشین‌آلات راهبری، 2 میلیارد برای نقاط حادثه‌خیز و بقیه برای امور مرتبط با راه و شهرسازی هزینه می‌شود.

نیکبخت در پایان با اشاره به بیشتر بودن نیازهای استان شرایط اعتبارات را تا اندازه‌ای مطلوب دانست.

انتهای پیام/89026/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول