اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته علمی نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی مطرح کرد

تعامل خوب دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی با کارآفرینان برتر استان در حوزه صنعت

دبیر کمیته علمی نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی گفت: تعامل خوبی بین دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی با کارآفرینان شناخته شده و برتر استان در حوزه صنعت وجود دارد.

تعامل خوب دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی با کارآفرینان برتر استان در حوزه صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدامین ترابی‌زاده صبح امروز در نشست خبری نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی که در تاریخ 16 تا 18 دی ماه برگزار می‌شود عضویت و حمایت 15 دستگاه اجرایی استان را شاهد هستیم.

وی افزود: مخاطب ما در این نمایشگاه اقشار مختلف بوده به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هستند که در نظر داریم با دید باز نسبت به دانشگاه علمی کاربردی به این دانشگاه نگاه کنند.

ترابی‌زاده اهداف برگزاری این نمایشگاه را زمینه‌سازی مؤثر برای توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کشور، پیوند بین صنعت و دانشگاه، شناسایی فرصت‌های شغلی کشور در مقیاس استان، آشکارسازی نیازهای واقعی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه برای کسب شغل مورد نیاز و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل در بهره‌گیری از منابع انسانی عظیم پرورش یافته در دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه به نتایجی همچون آگاه‌سازی، حساس‌سازی، تغییر نگرش، معرفی عوامل مؤثر در ایجاد اشتغال پایدار و تدوین اهمیت و ضرورت فعالیت‌های جهادی در بحث اشتغال پایدار دست یابیم.

دبیر کمیته علمی نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی افزود: ویژگی‌های این نمایشگاه انجام مشاوره‌های تخصصی و حضوری، حضور دستگاه‌ها و مؤسسات مختلف و تلاش در پرداختن به تمام ابعاد و مسائل بحث اشتغال و ... است.

وی در حاشیه این نشست گفت: دانشگاه علمی کاربردی ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته را برای دوره‌های بهمن ماه 92 در نظر دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سطح استان در مقطع کاردانی 1200 نفر در رشته مدیریت خانواده مشغول به تحصیل هستند افزود: دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی غیرحضوری در مدیریت خانواده دانشجو می‌پذیرد.

ترابی‌زاده در خاتمه گفت: سه مؤسسه در سطح کشور متولی دوره‌های ناپیوسته غیرحضوری هستند که این سه مؤسسه شامل دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، مؤسسه جهاد دانشگاهی و مؤسسه هلال ایران فعال هستند.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول