اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ایجاد اشتغال نخستین اولویت کاری ماست

استاندار فارس گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت کاری استانداری این استان است.

ایجاد اشتغال نخستین اولویت کاری ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید محمد احمدی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح نصب تجهیزات جدید بیمارستان مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال و مهار تورم از برنامه‌های اصلی دولت و حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال نیز از اولویت‌های کاری استانداری این استان است.

وی افزود: برنامه‌های اقتصادی در فارس تدوین شده و در صدد هستیم با همکاری بخش خصوصی مشکل تولید و اشتغال را در این استان کمتر کنیم.

استاندار فارس اضافه کرد: امنیت سرمایه‌گذاری در این استان را تامین و حمایت از تمام سرمایه‌گذاران را در دستور کار خود داریم.

وی ادامه داد: هدف از بازدید مرودشت دیدار با مردم تلاشگر این منطقه و آشنایی با مشکلات و توانمندی‌های این شهرستان است.

استاندار فارس بیان داشت: بازدید میدانی به‌یقین راهگشای حل مشکلات مردم می‌شود و زمینه برنامه‌ریزی مطلوب و تصمیم‌گیری‌های بهتر را فراهم می‌کند.

وی ابراز داشت: 30 سال پیش فرماندار مرودشت بودم و اشراف کامل بر این منطقه دارم و در این 30 سال این شهرستان تغییر و تحول اساسی کرده است.

مقام عالی دولت در استان فارس همچنین در مورد مشکلات مسکن مهر مرودشت و تاخیر در تحویل به متقاضیان بیان داشت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر و تحویل مسکن به متقاضیان از برنامه‌های دولت است، هرچند در این راه مشکلاتی نیز وجود دارد.

استاندار فارس گفت: تغییر دولت و کاهش اعتبارات بانکی باعث تاخیر در پروژه‌های مسکن مهر شده است اما مسئولان در صدد ایجاد مکانیزم و برنامه‌ریزی جدید برای اتمام این پروژه‌ها هستند.

به گزارش فارس، استاندار صبح امروز در بازدید از شهرستان پاسارگاد ساختمان دانشگاه آزاد سعادت‌شهر و شهرداری مادر سلیمان را افتتاح کرد و در جلسه شورای اداری شهرستان پاسارگاد حضور یافت.

همچنین کلنگ بیمارستان سیدان توسط استاندار فارس به زمین زده شد.

در این مراسم محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت، یدالله حسینی فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان و چند تن از مدیران کل استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول