اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عملیات شبانه پلیس صورت گرفت

دستگیری سارقان در مرودشت

دو سارق تحت تعقیب در عملیات شبانه پلیس مرودشت استان فارس، در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری سارقان در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت در یکی از روستاهای اطراف مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شیبانیان افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی، به کارگیری شگردهای پلیسی و منابع اطلاعاتی دو نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات شبانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده که از اهالی همان روستا بودند، پنج سرقت احشام، یک سرقت اماکن خصوصی و یک سرقت منزل کشف شد.

شیبانیان تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران کلانتری 11 انقلاب نیز یکی دیگر از سارقان را دستگیر و شش سرقت وسایل و قطعات خودرو را از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که در این مورد پرونده تشکیل شده و در دست بررسی است گفت: تلاش ماموران برای دستگیری همدست سارقان و خریدار اموال مسروقه هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول