اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت هشدار داد

خطر آبگرفتگی خیابان‌های مرودشت

فرماندار مرودشت نسبت به خطر آبگرفتگی هشدار داد و گفت: با توجه به اعلام بارندگی شدید و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی تمام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران با آمادگی کامل نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

خطر آبگرفتگی خیابان‌های مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران که با حضور اعضا و در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با قدردانی از اعضای ستاد به خاطر کسب رتبه برتر استانی در ارائه و اجرای برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در سال جاری اظهار داشت: یکی از شاخصه‌هایی که مدیران را ممتاز می‌کند کارآمدی در مدیریت بحران است تا بتوانند در شرایط بحران اهداف سازمانی خود را به خوبی محقق کنند.

وی افزود: تمام پدیده‌های عالم می‌تواند به نوعی برای ما فرصت تلقی شود حتی حوادثی که ما آن را به‌نام بلا می‌شناسیم با برنامه‌ریزی می توان آنها را مدیریت و تبدیل به فرصت کنیم چنانچه از این نعمات و فرصت‌ها به خوبی استفاده و مدیریت نشود به تهدید و تخریب منجر می‌شوند.

حسینی اذعان داشت: در مدیریت یکی از شاخص‌ها و عرصه‌های ارزیابی، توانایی مدیریت در بحران است چراکه در شرایط عادی، امور در یک قالب مشخص انجام می‌شوند و در شرایط بحرانی است که توانایی‌های مدیریتی ویژه، خود را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد مدیریت بحران مرودشت با بیان اینکه در شرایط خشکسالی فعلی، بارش باران یک نعمت بزرگ است، ابراز داشت: باید در این دوره با درایت و برنامه‌ریزی، تلفات و تبعات این بارش‌ها را برای شهروندان به حداقل برسانیم، به ویژه شهرداری و به طور کلی ستاد مدیریت بحران، طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای مشکل خیابان امیرآباد را طراحی کنند.

فرماندار مرودشت به مشکلات زیرساختی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مرودشت به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب شهری و سطح بالای آب، دچار مشکل است که باعث می‌شود آب‌های سطحی در یک مسیر جمع شده و تبدیل به سیلاب شود.

وی در پایان خواستار آمادگی کامل اعضا و فراهم کردن تمهیدات لازم برای پیشگیری قبل از بحران با توجه به اعلام هواشناسی شد و تصریح کرد: با توجه به اعلام بارندگی شدید و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی تمام اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران با آمادگی کامل به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات امدادی و خودرویی، اطلاع‌رسانی لازم را انجام و هرکدام از اعضا در زمینه حیطه کاری خود نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول