اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرودشت خبر داد

حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با قاچاق کالا و ارز در مرودشت

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرودشت از اختصاص 10درصدی موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور و دانش‌آموزان این شهرستان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با قاچاق کالا و ارز در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرودشت، یعقوب خسروانی در نشست کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: با عنایت به تأکید دولت جدید مبنی بر مبارزه با پدیده شوم قاچاق لازم است تمام اعضای این کارگروه در راستای وظایف خود نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاه کردن مردم در این زمینه تلاش کنند.

وی خواستار تدوین برنامه‌های مرتبط با موضوع قاچاق برای دانشجویان و دانش‌آموزان شد و بیان کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان سفیران خوبی برای اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی به جامعه به ویژه خانواده‌ها هستند، از این رو ضروری است حداقل 10 درصد از موضوع پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشجویان رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور و دانش‌آموزان به این امر اختصاص یابد تا بهتر بتوانیم عواقب و مضرات پدیده قاچاق را در جامعه و بین خانواده‌ها تبیین و بازگو کنیم.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول