اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری صورت می‌گیرد

افتتاح رینگ گاز شهری مرودشت

فرماندار مرودشت از افتتاح رینگ گاز شهری و گازرسانی به کوره‌های آجرپزی این شهرستان با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان در هفته جاری خبر داد.

افتتاح رینگ گاز شهری مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در حاشیه نشست با نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت و مدیرعامل گاز استان فارس در جمع خبرنگاران از افتتاح رینگ گاز شهری مرودشت و گازرسانی به نخستین فاز کوره‌های آجرپزی اطراف این شهر خبر داد و اظهار داشت: در هفته جاری با حضور استاندار فارس و مقامات استانی و محلی این پروژه که با اعتبار 10 میلیارد تومان انجام شده به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان مرودشت در خانه ملت نیز در این نشست با ابراز نگرانی از روند گازرسانی به روستاهای مرودشت گفت: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس، با دارا بودن 184 روستا و آبادی و قطب مهم تولیدات کشاورزی، دامی و باغی بودن، 39 درصد از روستاهای آن از نعمت گاز بهره‌مند هستند که نگران کننده است.

محمد مهدی برومندی از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان رحمت شمالی و جنوبی بخش سیدان مرودشت در دهه فجر خبر داد و افزود: تمام مقدمات لازم از قبیل نقشه‌برداری و اسناد مناقصه برای عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها در حال انجام است که کلنگ آغاز به کار این پروژه با اعتبار اولیه 8 میلیارد تومان در دهه فجر به زمین زده می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: عملیات گازرسانی به 35 روستا در شهرستان‌های پاسارگاد، ارسنجان و مرودشت در حال مطالعه و اجرا است که در مجموع، 20 روستای آن شامل مرودشت می‌شود.

تسریع در عملیات گازرسانی به کامفیروز، برطرف کردن مشکل خط انتقال گاز سیوند به دشتبال، رفع مشکل گاز شهر رامجرد و دیگر روستای این شهرستان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول