اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی شهرسازی

نشست تخصصی ارزیابی سیاست‌‌های کوتاه ‌مدت ترافیک در سنندج برگزار شد

همزمان با روز جهانی شهرسازی، نشست تخصصی ارزیابی سیاست‌های کوتاه ‌مدت ترافیک در سنندج برگزار شد.

نشست تخصصی ارزیابی سیاست‌‌های کوتاه ‌مدت ترافیک در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این نشست بعدازظهر امروز با حضور دانشجویان و اساتید رشته عمران و شهرسازی مراکز آموزش عالی شهر سنندج در دانشگاه پیام‌نور سنندج برگزار شد.

هادی یوسفی، رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج در این نشست تخصصی اظهار کرد: توسعه و عمران شهری از خواسته‌های عمومی بوده و همه متولیان امر برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در این حوزه نیازمند طرح‌ها و ایده‌های کاربردی هستند.

وی افزود: شهر سنندج در سال‌های گذشته در بحث حمل و نقل شهری طرح‌های ترافیکی بسیاری را تجربه کرده است که متأسفانه تاکنون این معضل باقی بوده و روز به روز نیز بر مشکلات این حوزه افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور سنندج تصریح کرد: بدون شک شهرداری به عنوان مجری طرح‌های ترافیکی و برای رفع مشکلات این حوزه نیازمند بهره‌‌مندی از نظرات و ایده‌‌های نخبگان دانشگاهی است.

یوسفی افزود: در همین راستا دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج و انجمن معماری و شهرسازی این دانشگاه زمینه‌‌های لازم را برای نخستین نشست علمی تخصصی برای ارزیابی سیاست‌‌های کوتاه‌ مدت ترافیک این شهر فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این نشست گردآوری نظرات اندیشمندان، اساتید دانشگاهی و سیاست‌گذاران و مدیران شهری در حوزه حمل و نقل شهری و فراهم‌‌ کردن زمینه‌‌های لازم برای ارزیابی طرح‌‌های ترافیکی در شهر سنندج است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج از آمادگی این مرکز دانشگاهی برای برپایی نشست‌های تخصصی در حوزه عمران شهری در ایام مختلف سال خبر داد و افزود: این مرکز دانشگاهی آمادگی دارد با محوریت انجمن معماری و شهرسازی خود و با بهره‌‌گیری از توانمندی اساتید و دانشجویان در مسیر تحقق اهداف شهرسازی در سنندج و سایر نقاط استان همکاری و تعامل حداکثری را با مدیران و متولیان امر داشته باشد.

مدیر گروه معماری و شهرسازی دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج نیز در این نشست اظهار کرد: بهره‌‌مندی از ایده‌‌ها و نظرات نخبگان دانشگاهی در حوزه مدیریت امور شهری و طرح‌های عمران شهری از جمله اموری است که باید همواره مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

البرز داوودی افزود: دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج ظرفیت بالقوه‌‌ای را با توجه به استعدادهای ناب دانشجویان و توانمندی اساتید و اعضای هیئت علمی خویش در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی داشته و امید است مدیران حوزه عمران شهری به این مهم توجه ویژه نمایند.

مدیر گروه عمران و شهرسازی دانشگاه پیام‌نور سنندج تصریح کرد: حرکت به سمت معماری بی‌هویت و دور شدن از ارزش‌ها و مبانی فرهنگی و سنتی در معماری و شهرسازی در کنار سیاست‌های نادرست مدیران امور شهری همگی بر معضلات و مشکلات شهر سنندج در حوزه شهرسازی افزوده است و امیدواریم در این مسیر نظرات و ایده‌های صاحب‌نظران دانشگاهی با جدیت هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

داوودی افزود: امید است با تداوم برپایی چنین نشست‌‌های تخصصی و حضور و همراهی مدیران و متولیان امر در این جلسات شاهد تحولی مهم در حوزه عمران شهری در سنندج و استان کردستان باشیم.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست نیز از برگزیدگان مسابقه عکاسی و طراحی لوگو که توسط انجمن معماری و شهرسازی دانشگاه پیام‌نور برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول