اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کبودراهنگ:

ترافیک شهری نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت ترافیک گفت: ترافیک شهری نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است.

ترافیک شهری نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ حجت‌الاسلام یوسف روحانی ظهر امروز در جلسه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کبودراهنگ اظهار داشت: متأسفانه وضعیت ترافیک در شهر کبودراهنگ از نابسامانی بالایی برخوردار است و موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با تأکید بر این که مسئولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند، افزود: در این زمینه لازم است فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شود.

امام جمعه کبودراهنگ خواستار برگزاری کلاس‌های آداب و معاشرت اسلامی برای رانندگان تاکسی‌ها شد.

وی همچنین خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، نصب تابلوهایی با شعارهای دینی، مذهبی و فرهنگی در شهر و برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها شد.

معاون فرماندار کبودراهنگ نیز در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به قوانین شهرداری در مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: شهرداری‌ها علاوه بر اینکه متولی امور شهری هستند در نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ارائه طرح و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرها وظایف قانونی و بزرگی دارند اما متأسفانه تاکنون با جدیت به این مقوله نپرداخته‌اند.

عمران ضیغمی افزود: ادارات در اجرای برنامه‌های فرهنگی باید با همکار شهرداری‌ها باشد تا تناقضی در کار ایجاد نشود.

شهردار کبودراهنگ نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات و موانع ترافیک در کبودراهنگ اظهار داشت: برای کنترل ترافیک 10 دوربین در شهر نصب می‌شود تا نظارت بیشتری صورت گیرد.

علی‌اصغر شیری اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر برای بهبود و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ترویج و توسعه روحیه انقلابی، اصلاح دیدگاه‌ها و رویکردهای ذهنی شهروندان به شهرداری، جلب اعتماد، جلوگیری از فاصله بین مردم و مسئولان و تقویت همدلی برای پیشرفت شهر، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای آگاهی مردم از قوانین شهری و ترویج فرهنگ صحیح شهروندی، کتاب قوانین شهری چاپ و در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/89027/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول