اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه استان اردبیل:

طرح زمستانی پلیس راه با مشارکت 548 تیم گشتی فردا آغاز می‌شود

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: ‌طرح زمستانی پلیس راه با مشارکت 548 تیم گشت خودرویی از فردا در جاده‌های استان اردبیل آغاز می‌شود.

طرح زمستانی پلیس راه با مشارکت 548 تیم گشتی فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری عصر امروز در جریان بازدید از توان نیروهای پلیس راه و راهور در برگزاری طرح زمستانی در اردبیل، اظهار داشت: پلیس راه اردبیل برای اجرای این طرح تمهیدات لازم را اندیشیده به طوری که از فردا 20 آذرماه به مدت سه ماه طرح زمستانی پلیس راه آغاز می‌شود تا نیروهای پلیس با استقرار در جاده‌های مواصلاتی و محورهای برف‌گیر بتوانند به هموطنانمان در فصل زمستان ارائه خدمات کنند.

وی از استقرار نیروهای پلیس در محورهای صعب‌العبور، کوهستانی و گردنه‌هایی همچون الماس، صائین و محور اردبیل – سرچم خبر داد و تصریح کرد: ما با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون هلال‌احمر، اورژانس،‌ راهداری و امداد خودرو این طرح را به مدت سه ماه اجرا می‌کنیم و با استقرار نیروها در محورهای مواصلاتی کوهستانی و برف‌گیر استان خدمات شبانه‌روزی به هموطنان ارائه می‌شود.

ظهیری، هدف از اجرای این طرح را کمک به تسهیل عبور و مرور، روان‌سازی ترافیک، ‌امداد و نجات به موقع به حادثه‌دیدگان، تأمین ایمنی سفر و بسیاری از اهداف کمکی اعلام کرد و ادامه داد: این طرح تا نیمه دوم اسفندماه در تمامی شهرهای استان اردبیل اجرا می‌شود و پلیس به همراه سایر دستگاه‌ها ظرفیت و توانشان را برای این طرح افزایش دادند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل خاطرنشان کرد: رعایت قانون خط قرمز پلیس در طرح زمستانی است و ما از هموطنان انتظار داریم در صورت انجام مسافرت در زمستان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

وی در پایان اضافه کرد: 548 تیم گشت خودرویی در جاده‌های استان در طول این طرح مستقر می‌شوند و بیش از دو هزار و 210 نفر نیز در اجرای این طرح پلیس را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول