اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد

آمادگی کامل نیروهای انتظامی در اجرای طرح زمستانی

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در اجرای طرح زمستانی علاوه بر استفاده از پلیس‌راه و پلیس‌های تخصصی راهور از سایر ماموران انتظامی نیز در صورت نیاز استفاده می‌شود و نیروی انتظامی برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل نیروهای انتظامی در اجرای طرح زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر آژنگ پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار طرح زمستانی کردستان در سنندج، اظهار داشت: خدمت به مردم مهم‌ترین رسالت و هدف نیروی انتظامی است و در این مسیر با تمام توان و امکانات آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: خدمت به مردم همواره مورد تاکید خداوند تبارک و تعالی، پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه اطهار(ع) است که از دیدگاه دین اسلام اجر و قرب بالایی دارد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، به قول بزرگانی همچون آیت‌الله لنکرانی، کسانی که به مردم خدمت می‌کنند و گره از کار آنان می‌گشایند دیگر نیازی به انجام اعمال مستحب ندارند.

آژنگ تصریح کرد: در راستای اجرای طرح زمستانه هر یک از دستگاه‌های عضو اجرای این طرح وظایفی برعهده دارند که این وظایف در حقیقت نوعی خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بارش نزولات الهی در کنار اینکه همواره موجب شادی و سرور مردم می‌شود اگر به درستی مدیریت نشود مشکلات و بحران‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه طرح زمستانه نیز با همین دیدگاه با مشارکت دستگاه‌های مختلف هر ساله در سراسر کشور اجرا می‌شود، بیان داشت: این طرح از 20 آذر ماه جاری تا 20 اسفندماه در استان اجرا و اکیپ‌ها و تیم‌های مختلف در نقاط مورد نظر استقرار می‌یابند.

آژنگ به تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اداری و انتظامی استان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح زمستانه امسال نیز با همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام شده که در قالب اجرای این مانور نمود می‌یابد.

وی افزود: 100 اکیپ آموزش دیده پلیس در این راستا فعال شده و پاسگاه‌های بین راهی نیز به صورت 24 ساعته در صورت نیاز آماده کمک‌رسانی به مردم خواهند بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: عزم دستگاه‌ها با توجه به اعلام آمادگی از سوی مدیران و همچنین ظرفیت‌ها و بسترهای موجود امیدواریم با یک انضباط ترافیکی مناسبی در طول زمستان مانع از هر مشکلی شویم.

آژنگ تصریح کرد: از بین بردن عوامل تصادفات و رفع نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش نرخ تلفات تصادفات امری ضروری است که باید مورد توجه همه ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط در سطح استان قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش همه عوامل و همکاری مردم این طرح با موفقیت بیش از پیش نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان اجرا شود و کمترین تلفات و مشکلات را در سطح جاده‌ها داشته باشیم.

به گزارش فارس؛ رزمایش مجریان طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان ادارات کل حمل و نقل و پایانه، راه و شهرسازی و راهداران، هلال‌احمر، اورژانس و امدادگران، یگان امداد، آتش‌نشانی و امداد خودرو در سنندج آغاز شد.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول