اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال نساجی مازندران:

مشکلات بیرون زمین باید برطرف شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مشکلات و حاشیه‌های بیرون تیم باید هر چه زودتر برطرف شود.

مشکلات بیرون زمین باید برطرف شود

یونس گرائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم در حال حاضر از نظر فنی مشکلی ندارد و بازیکنان در زمین فوتبال قابل قبولی را مقابل حریفان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم نساجی برند فوتبال مازندران است، تصریح کرد: اگر تیم نساجی در بین دیگر باشگاه‌ها مزایا زیادی دارد، مشکلات این تیم نیز چندین برابر نسبت به دیگر تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به دور جدید تمرینات این تیم تصریح کرد: در جذب بازیکن و دیگر مسائل فشار زیادی برای هر مربی در این تیم است.

گرائیلی از بدهی سال‌های گذشته این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی خبر داد و افزود: اگر مشکلات مالی تیم با همت مدیریت باشگاه حل شود، قول می‌دهم که بازیکنان با انگیزه بیشتری در بازی‌ها حاضر شوند.

وی با اشاره به ایجاد همدلی بین مسئولان و بازیکنان در این تیم ابراز داشت: تیم فوتبال نساجی برای نخستین‌بار در فصل جاری از 15 بازیکن جدید و جوان در لیگ استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی از جذب شش بازیکن در نیم فصل دوم در ترکیب این تیم خبر داد و اظهار داشت: رقابت در نیم فصل دوم برای هر تیمی سخت و دشوار است که به همین منظور برای صعود شش بازیکن خوب و موفق فوتبال کشور در صورت موافقت مدیران به جمع بازیکنان اضافه می‌شوند.

گرائیلی در پایان با اشاره به اینکه تیمش در چهار بازی آخر خانگی در برابر تماشاگرانش به نتیجه خوبی نرسید، خاطرنشان کرد: به بازیکنانم استرس وارد می‌شود و برخی از مسائل است که نمی‌گذارد تیم به نتایج خوبی برای صعود داشته باشد.

به گزارش فارس، تیم نساجی مازندران تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با 16 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول